Wel eens opgepakt? Deel het hier.

  • 13 September 2015
  • 13 reacties
  • 1899 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Deel hier of je wel of niet bent opgepakt, en zo ja: hoe vaak en waarvoor?

Ikzelf ben meerdere malen opgepakt, voor mishandeling met zwaar lichamelijk letsel, poging tot doodslag, diefstal (van een fiets en een scooter), vandalisme, openlijke geweldpleging enzovoort. 

13 reacties

Ik ben opgepakt geweest ja, ik ben er alles behalve trots op.. 

Het ging als volgt:

Ik en mijn zusje gingen in het dorp naar de kruidvat, we moesten iets halen voor mijn ouders. Mijn zusje ging kijken bij de make-up en zij was toen der tijd 8 en wilde lipglos hebben. Ik had daar geen geld voor en zij bleef maar aandringen kom we pakken dat 'gratis' mee. Uiteindelijk meegepakt in mijn jas en dat ging wel makkelijk vond ik, gratis spullen. Dus mijn zusje en ik waren naar binnen gegaan en hebben daarna een hele lading. +- 200 euro aan make-up gepakt en daar de stikkertjes vanaf gepulkt en meegenomen. Ik was 11 en zij 8 dus we waren niet bepaald stil, bleek zou een vrouw dit gezien te hebben en naar de winkelmedewerker is gegaan en die kwam buiten opeens achter ons aanrennen en toen waren we gepakt, alles moeten uitleggen en uiteindelijk door de politie naar het bureau gebracht. Paar uur later naar huis gebracht en gesprek met mijn ouders gehad, ze waren er alles behalve blij mee en ik dus ook. Ik heb er echt nog steeds oprecht spijt van en als ik het kon veranderen al lang gedaan. Stom stom stom.. Uiteindelijk kregen we een boete en een winkelverbod tot mijn 18e.
Ik ben 6 keer gepakt nu door skowtu:
1 keer was voor een overval, was gewoon simpele op benzinepomp, ik ging in de rij staan achter een man. Die man had wisselgeld dus kassa open, man sloeg ik neer en pakte de geld uit de kassa.
1 keer voor scooter diefstal.
2 keer voor mishandeling.
1 keer voor illegaal wapen bezit (heeft te maken met die 2 keer mishandeling)
en 1 keer voor handel in illegale goederen
hahaha mehadi en ahmed hou toch op joh. als al die dingen waar waren zaten jullie nu echt niet rustig achter je computertje hierop te reageren maar dan zaten jullie vats. ga toch spelen 14 jarige internetheldjes die stoer proberen te doen, ik lach me kapot :') 
Zou je dan niet een celstraf krijgen lang genoeg om 18+ te worden
Deel hier of je wel of niet bent opgepakt, en zo ja: hoe vaak en waarvoor?

Ikzelf ben meerdere malen opgepakt, voor mishandeling met zwaar lichamelijk letsel, poging tot doodslag, diefstal (van een fiets en een scooter), vandalisme, openlijke geweldpleging enzovoort. 


Schrijf je de opsomming als opschepperig?
Zijn dat allemaal feiten die je hebt gepleegd?
Ik weet de achtergrond niet, dus ik mag niet oordelen.
Maar ik vind dat meerdermalig gewetenloos geweld, doodslag en mishandeling met de dood (gaskamer, spuitje, electrocutie) bekopen mag worden. Ik hoop dat je een goede reden had, anders vind ik dat je bij herhaling het niet waard bent om van de maatschappij te profiteren. Wegwezen.

Hopelijk bedoel jij het niet zo opschepperig of trots. Als jij hier trots op zou zijn, Kots ik van je.
Maar ik kan het uiteraard helemaal mis hebben, en dat hoop ik.

Voordeel van twijfel: met vriendelijke groeten.

Geld ook voor @MEHADID. Als die feiten kloppen, Bah. Bah. Bah. Maar ook hier, ik weet niet het hele verhaal, dus kan niet oordelen over je.
Ben 1x onterecht opgepakt omdat ik cat1 vuurwerk afstak maar politie weet ofc niet dat dat het hele jaar door mag en 1x opgepakt met illegaal vuurwerk.
Wat voor vuurwerk?
Buiten de toegestane tijden is het illegaal om :vuurpijlen en al dat vuurwerk af te steken behalve volgens mij tollen , kleine fontijnen en sterretjes en nog wat licht kinder knalspul.
En nee Snuf de politie weet het beter.
ik ben wel eens opgepakt. alles behalve blij ben ik er om. ik heb me ook verzet tegen bij de arrestatie. dus ze moesten me ook boeien ik schaam er erg rot voor. ook omdat ik een meisje ben. groeten maritv
Bijna, omdat ik mijn licht niet aan had op de fiets. En de poltie reed langs. Maar zag het volgends mij niet. Geluk 🙂
Reputatie 1
Badge +1

Ik heb 3 jaar geleden een 2 jaar lange celstraf gekregen wegens verkrachting. Gewoon een simpele verkrachting doordat ik haar in de struiken trekte en haar deed, maar ze schreeuwde iets te veel waardoor ik werd opgepakt, ik moest voor de rechter komen en hij veroordeelde mij tot een 2 jaar lange celstraf. 

@NoLife13,

Drie jaar geleden zeg je, huh.
En je geeft aan dertien te zijn.
Ik ben niet zo super in wiskunde, maar dat zou betekenen dat jij als tien-jarige iemand verkracht hebt.
Ik krijg zo het vermoeden dat dit een leugen is, wat vreemd is.
Hier verdien je immers geen internetpunten, dus waarom zou je dat doen?

Reputatie 1
Badge +1

Grapje bro, nee mijn ergste misdaad was een snoepje jatten uit de kruidvat toen ik 8 was.

Ik werd 1 keer opgepakt 1 jaar geleden voor het afsteken van vuurwerk buiten de officiele tijden, ik stak het af maar toevallig liepen er een paar politieagenten langs, dus ik en mijn vriend kregen een bekeuring...

Reageer