Oke ik kan nu antwoorden want ik zit op een groep!!!
heeeyyy ik woon nu al weer thuis sinds kort, maar bedankt voor je ractie 🩷
ik heb alsnog wat opmerkingen dus ik rea wel ff xx
AUB NIET BEGLEIDING MEPPEN
ja, heb het uiteindelijk ook nie gedaan hoor geen zorgen xx
Dan komt er een incident melding en kan de politie gebeld worden. Je komt er niet zomaar mee weg. En zelfs al is fixeren niet zomaar toegestaan in de open jeugdzorg, sommige begleiding zouden het doen. Ligt ook echt wel aan hoe extreem veel je mept en waarom
is het normaal dat ze op onze groep wel fixeren? Want tis een open groep maar ze doen dat wel, ookal is dr eig helemaal niet echt wat aan de hand ofzo. Is dat normaal?
Een incident melding is eigenlijk een melding die gemaakt wordt als er iets heel ongewoons en extreem gebeurd. Waarvoor het dient, geen idee nog. Ik heb er geen. Maar ik ken genoeg mensen die er wel een paar hebben. ohww okee
Gewoon uit praten met begleiding. En als je dat niet durft praat dan met de KT of iemand anders die je vertrouwt.
ik kreeg helaas nooit de kans om het uit te praten helaas, het boeide hun niks wat je ervan vond, ze zeiden gwn van ja dit mag je zeggen mr daar doe ik niks mee, als je het als mocht zeggen, vaak werden ze ook boos als je er tegen in ging...
En de tip van dingen meppen zoals kussen en knuffels werkt echt hoor!
jaa kloptt, heb k ook gedaan xx
+ Ze gaan degelijk wel strenger met je omgaan. Je hebt dan eigenlijk niks meer te zeggen.
ja kloptt, is eig al bij elk klein ding, ik had sws nie zo veel te zeggen helaas...
Beetje laat maar hoop dat dit helpt
mnuuu xx
ohja trwnss, dit bedoel ik nie als haat ofzoo hoorr, ik wilde er gwn ff op reageren snapjee 🩷
Mr hoe is jou ervaring op de groep dan? Hopelijk beter als die van mij <3
Xx