Skip to main content

Waarom Ik PVV De Beste Vind

• January 5, 2026
  • 13 reacties
  • 178 Bekeken

TheCoolGuy
Forum|alt.badge.img

Hier zijn 15 dingen waardoor ik denk dat PVV de beste is !!

1  Nederland eerst helpen
Eerst zorgen voor mensen die hier wonen.

2  Minder mensen uit andere landen
Minder drukte op huizen en scholen

3  Meer politie en veiligheid
Mensen voelen zich veiliger

4  Streng tegen criminaliteit
Regels worden  serieus genomen

5  Slachtoffers op nummer één
Zij verdienen hulp en steun

6  Zelf beslissen voor Nederland
Minder regels van Europa

7  Geld in Nederland houden
Voor zorg, onderwijs en ouderen

8  Lagere kosten voor gezinnen
Meer geld overhoudenn

9  Betaalbare energie
Minder horge rekeningen

10  Niet te veel klimaatregels
Regels zijn anders te duur

11  Tradities beschermen
Feesten blijven hetzelfde

12  Vrij zeggen wat je denkt
Iedereen mag een mening hebben

13  Duidelijke en simpele regels
Makkkelijk te begrijpen

14  Minder ingewikkelde regels
Minder papierwerk

15  Luisteren naar gewone mensen
Politiek sluit beter aan bij het dagelijks leven

BONUS REDEN !!

hier in officieel onderzoek naar gedaan en buitenlanders worden gemmidelt 4.7 keer zo vaak verdacht van iets dan een nederlander !!

Dit topic is gesloten

13 reacties

Eter
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

Hey TheCoolGuy!

Ik denk niet dat je op het juiste forum zit hiervoor.

Natuurlijk mag je alles delen op het KindertelefoonForum! Maar politieke meningen zijn wat anders.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 6, 2026

Geen commentaar, maar welke slachtoffers?

Minder regels van Europa

Dat hebben de britten ook al geprobeert, en die zaten toen jarenlang in een economische crisis, en het overgrote deel van de bevolking zegt nu spijt te hebben, dus dat lijkt me niet zo slim.

Je bedoelt al het geld investeren in grenscontroles die als taak hebben vluchtelingen te onderscheppen en naar Ter Apel te sturen? Of geld investeren in borden waar “Hier wordt gewerkt aan uw terugkeer.” op staat? Want daar heeft de PVV vooral geld naartoe gestuurd.

Als we nu daar geen geld aan besteden dan ga je dood op je 40ste, en niet op een hele fijne manier.

11  Tradities beschermen

Feesten veranderen constant, dat is al millennia zo. Dus waarom daar nu een probleem van maken?

BONUS REDEN !!

hier in officieel onderzoek naar gedaan en buitenlanders worden gemmidelt 4.7 keer zo vaak verdacht van iets dan een nederlander !!

Verdácht, niet veroordeeld, en dat komt door xenofobie en discriminatie.

Hai ​@TheCoolGuy,

Ik kan hier waarschijnlijk het beste niet op reageren, maar ik ga het toch doen, omdat ik het belangrijk vind om dit even te zeggen.

De PVV is een racistische, neonazistische en antidemocratische partij. Voor de duidelijkheid, ik heb echt niks tegen jou ofzo. Maar alsjeblieft, ga deze partij niet aanhangen of prijzen.

Nederland is een democratisch en vrij land, waarin iedereen mag zijn zoals ze willen zijn. Laten we elkaar niet gaan discrimineren om afkomst, huidskleur, geloof, sexuele geaardheid of gender.❤

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 6, 2026

Wat ​@PietPirat schreef en daarbij: ze hebben nu al 2 keer bewezen dat ze niet kunnen besturen omdat ze geen bekwame mensen hebben en niet te vertrouwen zijn.  

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 6, 2026

@Diana Dat dus. Ze kunnen er gewoon niks van.  Ze kunnen ook nooit uitleggen hoe ze al die dingen dan voor elkaar willen gaan krijgen. 

Wilders wil nu ook heel graag Trump naspelen op twitter. Zo zielig. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 6, 2026

Eens met ​@ja_ppie  ​@Diana  ​@PietPirat en ​@Eter  en er komt nog bij dat Wilders pro Trump, pro Orban en pro Netanyahu is, ons in gevaar brengt door Nederland te isoleren van Europa en het ergste, hij komt geen enkele belofte na. Hij heeft helemaal niks voor arme mensen gedaan, voor lage inkomens dus (waar was die betaalbare energie onder de PVV?) en hij was de grootste partij in het slechtste kabinet ooit , en geeft als een kleuter anderen de schuld van zijn eigen geblunder, geklungel en gefantaseer.  Hij zegt het één en doet het andere. Van het lijstje dat jij opnoemt heeft hij totaal niks terecht gebracht. In de twee keer dat zijn partij mee regeerde en zelfs de grootste was. Hij is anti democratisch, tegen vrije pers, tegen lhbti en tegen de rechtbanken. Een gevaarlijke meneer vind ik. Gelukkig mag ik die mening nog hebben. Als hij het voor het zeggen had werd ik nu gearresteerd. 

Tover 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 6, 2026

Hoezo is hij goed voor ons land? Het is een enge liegende pias figuur die ons land op energie afhankelijk wil maken van Rusland en het midden Oosten. We mogen niet zelf groene energie produceren van meneer, onze miljarden moeten maar naar het verre buitenland. Dat vind ik  verdacht. Verder flirt hij met heel foute types en vergadert broederlijk met neo nazis en ander tuig. Als we, zoals Tover terecht opmerkt, jouw lijstje langs gaan heeft meneer al 2 keer de kans gehad daar iets op te laten zien, en er helemaal geen bal aan gedaan. Hij had de kans, de macht en de ministers en hij deed helemaal niets. En kom niet aan dat dat aan anderen lag, hij kon het en mocht het en hij deed niets. Voor de sociale onderkant van onze samenleving is dit een nul komma niks meneer en verder ook al twee keer totaal onbetrouwbaar en onbekwaam gebleken. Goed dat hij niet meer mee mag doen. Het is gebakken lucht en loze beloftes. Zijn deelname aan de regering was een schande voor ons allemaal. 

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Sowieso is wilders een beetje een raar persoon. Hij is tegen alle buitenlanders maar niet tegen zichzelf. Hij is niet helemaal Nederlands, zijn moeder is volgensmij indonesisch. Hij zou vast een teleurstelling zijn voor zijn familie. 

Het gaat steeds slechter met nederland echt we worden steeds meer racistiser.

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

1  Nederland eerst helpen
Eerst zorgen voor mensen die hier wonen.

2  Minder mensen uit andere landen
Minder drukte op huizen en scholen

3  Meer politie en veiligheid
Mensen voelen zich veiliger

4  Streng tegen criminaliteit
Regels worden  serieus genomen

Minder regels van Europa

8  Lagere kosten voor gezinnen
Meer geld overhoudenn

9  Betaalbare energie
Minder horge rekeningen

11  Tradities beschermen

12  Vrij zeggen wat je denkt
Iedereen mag een mening hebben

13  Duidelijke en simpele regels
Makkkelijk te begrijpen

14  Minder ingewikkelde regels
Minder papierwerk

15  Luisteren naar gewone mensen
Politiek sluit beter aan bij het dagelijks leven

BONUS REDEN !!

dit is meer onwetendheid dan een echte mening. zoals ​@Eter al zei, je kan hier alles delen maar politieke meningen zijn wat.... gevoeliger. voor de ene kan jouw mening overkomen als normaal en voor de andere kan het overkomen als een soort aanval op identiteit. eerlijk gezegd, klimaatregels zijn duur maar ze zouden later nog duurder kunnen worden als we de prijs betalen voor het negeren ervan. ik ben het eens met ​@PietPirat, ook dat je dit soort dingen liever niet openbaar gaat prijzen. de 15 dingen die je op hebt genoemd zijn maar leugens die vertelt worden door de pvv om de vertrouwen van mensen te winnen. buitenlanders zijn ook gewoon mensen, als wij. zij willen ook een rustige, gelukkige en goede toekomst. het feit dat sommigen afgaan op uiterlijk, identiteit of afkomst is gewoon zielig. 

grote tip! hou meningen over gevoelige onderwerpen voor je zelf! soms zijn die onderwerpen te gevoelig!

ten slotte zou ik eerst uitzoeken wat de waarheid is en wat leugens zijn, bij sommige mensen kun je nogal onwetend overkomen.

cheeseburger 🍔

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

@Cheezburger ik vind net wel dat er plaats is voor dit soort berichten op dit forum.  Ze leiden soms tot interessante discussies, steeds met veel openheid en respect.  We moeten het niet over alles eens zijn met elkaar, dat zou een beetje saai zijn.  Laat ze maar komen, die controversiële posts.

Het is eens iets anders dan luiers en de lengte van piemels.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

@Diana Mee eens, als iedereen maar respect voor elkaar heeft, ook als de ander een andere mening heeft.

TheCoolGuy
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 7, 2026

@Eter  ik zit op de perfecte plek hiervoor dit gedeelte is namelijk ook voor politiek en je hebt er zelf voor gekozen om op te klikken daarnaast zijn dit niet 100% meningen maar ook gewoon plannen van PVV en geen meningen

@Zeepsopje  Hij is niet tegen alle buitenlanders vooral tegen de islamitisering van nederland

@Dobymeis13  hij wil juist minder geld naar andere landen sturen dus wat zij zegt klopt niet 100%

@Cheezburger  hoe zijn het leugens als hij de vorige keer juist weg ging omdat hij de dingen niet vor elkaar kreeg daarnaast is het niet perse om hoe iemand is met uitkomst maar het is gewoon bewezen uit officieel onderzoek dat 4.7 keer vaker verdacht zijn daarnaast heb ik bij elk ding het uitgezocht en dit zijn gewoon hun belangrijke punten en dus geen leugens ook zij je dat politieke meningen gevoeliger liggen maar toch heb je ervoor gekozen er op te reageren en daarnaast zijn er complete vragenlijsten op dit forum van hoe groot je pimol en dat soort dingen zijn en dat is niet gevoelig ??? en dat mag wel ???

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 7, 2026

@Cheezburger ik begrijp je punt wel, maar aan de andere kant is het hele doel van dit forum gevoelige dingen bespreken.

Ik weet niet helemaal wat ik ervan vind.

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • January 7, 2026

Hi allemaal,

Het forum is bedoeld voor het uitwisselen van informatie, advies en ondersteuning rondom een specifiek onderwerp. In dit topic wordt echter geen concrete (hulp)vraag gesteld en dit is tegen de forumregels. 

Topics die geen duidelijke vraag hebben maar alleen een update of algemeen bericht, vallen onder een blog of chat, en dat is op dit forum niet toegestaan. Daarom sluiten we het topic. 

Wanneer je een concrete vraag hebt of inhoudelijk advies of ondersteuning zoekt, ben je natuurlijk van harte welkom om een nieuw topic te openen. Politieke meningen delen zijn daarnaast toegestaan, zolang je respectvol blijft.

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon)