Skip to main content
Vraag

vriend will niet betalen.

• June 8, 2026
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb mijn vriend geholpen met een website maken(omdat ik goed ben met wordpress en zo en hij niet zo).

En nu will hij me niet betalen en heeft hij alle wachtwoorden en zo verandered(want alles is op zijn email address gedaan).

En ik ben een beetje blut dus dat geld help heel veel. en hij heeft al meerdere keeren tegen mij gezecht dat hij me gewoon niet gat betalen.

denk dat ik cooked ben...

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 9, 2026

Hadden jullie dat opvoorhand afgesproken dat hij je zou betalen? 

Als dat wel zo is en jullie zijn vrienden nouja dan is het geen vriend

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • June 9, 2026

ja, hiervoor hadden we de afspraak dat hij me zou betalen.

nu vindt hij alleen dat hij mij nog niet hoeft te betalen omdat hij nog niet betaalt is.

hij is kendelijk de website gaan herverkopen, en is nu nog niet betaald, en omdat hij nog niet betaald is vindt hij dat hij mij nog niet hoeft te betalen.

ik heb hem ook de optie gegeven betalen uit te stellen terwijl hij bij de kopers van de winkel erachteraan gaat, maar vondt hij niet goed want hij heeft de website kendelijk aan een bijna bankrupte winkel verkocht.

Andere vriend van mij moet hem nog wat betalen, dus had ik hem ook de optie gegeven dat we het daaruit halen, was ook niet goed.

immidels heeft mijn moeder de schuld uitgekocht maar vriend snapt kendelijk niet dat je schulden kan kopen en blijft immers van het geloof dat niks en niemand geld krijgt. en maakt mij nu ook uit voor leugenaar.