Skip to main content
Vraag

verkeersborden stelen

  • 21 May 2024
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi.

Ik heb dus een soort hobby om verkeersborden te stelen maar dat is natuurlijk illegaal.

Ik zou graag van die borden af willen komen maar hoe moet ik dat doen want ik kan ze natuurlijk niet zomaar ergens inleveren.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan doen zonder im problemen te komen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, hoe kwam je bij die hobby eigenlijk ? ;)  Ja, hoe kom je daar nou weer van af? de kleintjes lijkt me dan niet zo moeilijk, maar als het grote zijn….. eigenlijk zou je ze moeten melden maar dat geeft natuurlijk meteen ook problemen.  Ik weet het eig niet,  je hebt ze zelf ‘meegenomen’  dus ja, dan ben je ook verantwoordelijk.  Heb je een bakfiets? Dan kun je ze naar de gemeente stort plaats, het milieu plein of hoe ze het ook noemen in jouw gemeente,  brengen , en zeg je dat je ze gevonden hebt.  En het maar beter niet meer doen natuurlijk :)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 1
Badge

Het begon gewoon klein als grapje maar opgegeven moment ben ik het steeds meer en steeds grotere borden gaan stelen. Maar ik zal het wel langsbrengen en zeggen dat ik het heb gevonden kijken hoe dat afloopt bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, dat vind ik top! Ik vind het ook mooi dat je er zo eerlijk over bent en ze netjes terug wilt brengen! Compliment!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Heel goed dat je het wil terugbrengen! Heb je ze al (terug) gebracht @Barrieeeee ?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

Heb je al iets gedaan @Barrieeeee ? Ben benieuwd 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +4

Beetje late reactie misschien maar, je kan ze natuurlijk gewoon ergens neerleggen en dan de gemeente bellen en doen alsof je van niks af weet.

Reageer