Skip to main content

vader van vriendin snuift

  • 19 May 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hi dus je hebt die title gelezen 

 

Dus ik was bij mijn vriendin op bezoek en we gingen naar boven, we gingen naar de badkamer om mascara op te doen. Mijn vriendin haar ouders hun kamer in geconecteerdt ofz met de badkamer met een schuifdeur. Ik deed mijn mascara op en zij ging naar hun kamer en ze riep mij naar binnen like normal dus kom kom ik zei wacht ff doe 2 sec mijn mascara op en kom dan wel. Ik doe het op en ga naar binnen er is een kast meteen doos erop, ze zegt raad wat eronder zit. Ik zei random chocolade, zij tilt de doos op en je ziet witte poeder een credit kaart en een gesneden papieren rietje ik was geshockeerd maar zei niks. Zij omhelsde mij vanachter but zeg dat tegen niemand! ik zei gwn ja ja en wat later 1-2 uur vraag ik is dat van ja ma of pa en het is van haar pa  en nu weet ik niet wat ik moet doen any tips ???

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. advies: 

Houd de tekst van je bericht leesbaar.

Gebruik spaties en punten en let op je spelling. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Moeilijk dit. Jij zelf kunt er niet zo veel mee denk ik. Ze weten het blijkbaar thuis en ze zullen er mee moeten dealen. Als jij er iets mee wilt is het misschien haar steunen als er wat is, maar verder denk ik dat je niet veel kunt doen. Als hun er zelf geen punt van maken, dan is het maar zo. Maar wel lief dat je er bezorgd over bent. Misschien hebben anderen betere tips!

Liefs Tover xxx

Reageer