Beantwoord

Psycholoog betrouwbaar?

  • 18 August 2019
  • 3 reacties
  • 346 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen ..
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet dus zet ik dit even op een forum.
Ik zit al zo'n 4 jaar bij een psycholoog. Dit is tegelijkertijd ook dezelfde psycholoog als mijn ouders. Mijn ouders voeden mij nogal beklemmend op, en ik heb weinig vrijheid. Sinds een poosje wil ik weg bij mijn psycholoog omdat ik het gevoel heb dat mijn ouders invloed uitoefenen op hem. Ik ben 16 en heb inmiddels mijn eigen rechten, maar terwijl ik had gezegd dat ik geen gesprek met een ouder wil, kwam mijn vader thuis met een opkomend gesprek met een ouder .. Toen ik tegen mijn psycholoog zei dat ik weg wilde reageerde hij heel raar .. Als je 16 bent mag je zelf kiezen, en heb je het recht om gewoon weg te gaan .. maar mijn psycholoog accepteerde dat niet helemaal ..
Morgen heb ik weer een gesprek met hem en ik weet niet zo goed wat ik moet doen ..
Weten jullie iets?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 August 2019, 14:25

Bekijk origineel

3 reacties

Hey,

Ik heb geen idee, maar soms haalt een psycholoog een ouder erbij als dat helpt. Je ouders kun je ook vertrouwen.

Maar je hebt inderdaad gelijk dat je zestien bent en zelf mag beslissen, maar je psycholoog helpt je en haalt je vader er niet bij om je te pesten.

Groetjes,

Geen_Naam
Badge

Hey, 

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem

Ik zit bij een psycholoog vanwege autisme en datsoort dingen, dezelfde als mijn ouders. 

mijn mening over psychologen is eigenlijk dat ze proberen je te overtuigen van jet gelijk van je ouders 🤷🏻‍♂️

maarja 

idk

Hey, 

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem

Ik zit bij een psycholoog vanwege autisme en datsoort dingen, dezelfde als mijn ouders. 

mijn mening over psychologen is eigenlijk dat ze proberen je te overtuigen van jet gelijk van je ouders 🤷🏻‍♂️

maarja 

idk

Hey xFaon030,

Zoals je misschien gezien hebt heb ik dit bericht een poos geleden geplaatst. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere psycholoog, en dat werkte voor mij heel goed. Als jij dezelfde dingen ervaart als ik, en je wil erover praten, kan dat altijd. Als je dat wil, reageer maar even op dit bericht en dan laat ik wel iets achter om contact te houden. Mijn ervaringen met psychologen zijn nu verbeterd en ik heb meer vertrouwen, misschien help dat jou ook. Ik hoor het wel.

Reageer