Op welke partij zou jij stemmen?

  • 23 March 2020
  • 56 reacties
  • 1213 Bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Badge

-onnodige quote verwijderd-

 

Ik zou op de FVD stemmen. Naar mijn mening moet Nederland uit de EU, want de EU heeft veel te veel macht en daardoor is Nederland niet meer helemaal soeverein. De EU staat ook voor dingen waar ik het niet mee eens ben, dus dat speelt ook mee. Ook moeten er veel minder migranten komen. De Nederlandse cultuur verdwijnt langzamerhand door die migranten, je ziet overal doner kebab kraampjes, moskeen en andere dingen die bij een multiculturele samenleving horen. Nederland heeft nu al een enorm percentage Marokkanen of mensen met Marokkaanse roots. Ik vind dat boeren moeten kunnen blijven en niet onteigend worden. De klimaatcrisis is een hoax! Als laatste vind ik dat er moet worden gestopt met de linkse standpunten die aan kinderen op scholen worden gepropagandeerd als de enige juiste standpunten. Kinderen weten meestal nog niet zo veel over politiek en krijgen bepaalde politieke overtuigingen opgedrongen door het de scholen die meegaan in het huidige (overwegend links georienteerde politieke klimaat). Dat geldt ook voor LHBTI+ lessen op scholen (die verplicht zijn sinds 2012), kinderen worden in de war gemaakt door al die verschillende genders en het kunnen veranderen van geslacht, dat ze gaan twijfelen aan hun eigen geslacht. Daardoor gaan (vooral in de afgelopen paar jaar)  kinderen van geslacht veranderen. Vanaf je 15e mag je pas je borsten laten verwijderen en vanaf je 18e alle andere soorten geslachtsveranderende operaties. Je mag wel voordat je geslachtsveranderende operaties laat doen al wel hormonen laten inspuiten vanaf je 11e.  Daardoor word je onvruchtbaar en je kunt er ook andere lichamelijke klachten van ontvangen. 

 

Alle standpunten van de FVD:

 

https://fvd.nl/standpunten

Reputatie 1
Badge

Op een partij wat tegen rasicme is en voor een goed klimaat. Ik wordt vaak genoeg voor spleet oog uitgescholden omdat ik uit China kom en me adoptie zus die uit Ivoorkust komt vaak genoeg voor aap echt niet leuk. En met klimaat mag het van mij wel ook wel veranderen zoals minder auto’s en fabrieken en zo

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (Plaats op het forum geen persoonsgegevens)

Reputatie 7
Badge +12

PvdD  of Volt denk ik, op dit moment :)  en ik vind dat we allemaal elkaar moeten respecteren, wat je ook ‘stemt’. Hoe mooi is het om juist verschillend te zijn 😍

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hooiiii eeeuumm kweenie zo goed pvv zowiso niet en forum voor democratie ook niet bbb ook niet. Partij voor de dieren vind ik op sommige punten wel goed maar op heel veel punten ook niet. Want er zijn twee categorieën paardrijden 1. De manier met grote zwepen 2 meter springen en Electrice sporen ( is dus eigenlijk gewoon dierenmishandeling) en 2. Gewoon paarden beweging geven zonder zadel rijden af en toe een rustig sprongetje en geen grote dwang. Ik val onder categorie 2 tjaa en Mark rutte vind ik ook niet slecht hoor ik heb verder niet zo veel verstand hiervan maar als iemand nog een partij weet voor mij ik ben benieuwd 

 

Groetjes Tinker.fan

Hoi @Tinker.fan ,

Je kunt de stemwijzer invullen: https://tweedekamer2023.stemwijzer.nl/

Ik heb als resultaat:

1: GroenLinks PvDA

2: Partij voor de Dieren 

3: Volt

4: D66

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik zit te twijfelen tussen Groen Link PVDA, BIJ1 en DENK. 

BIJ1 doet veel voor de jeugdzorg en ggz dus ik stem vooral daarvoor omdat die voor mij nu het belangsrijkst zijn. 

Op hetzelfde moment had ik perongeluk in de eerste voor CU gestemd en leerde nog niet eens 10 minuten later dat ze anti abortie waren, racistische en alles waar ik tegen was. Dus mijn stem is eigenlijk een beetje nutteloos omdat ik er pas te laat achter kom wat een bepaalde partij pas echt voor staat. 

 

 

Morgen hebben we leerlingen verkiezingen op school dus dan moet ik wel stemmen en dan is het eigenlijk maar hopen dat wat ik dacht dat goed was, ook echt goed was. 

Reageer