Vraag

naakt foto

  • 12 September 2022
  • 16 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Is het illegaal om als minderjarige een naaktfoto te sturen naar een volwassen


16 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Het is voor een volwassenen illegaal om naaktfoto’s te bezitten van kinderen, dus als jij ze naar een volwassene stuurt zit je wel fout denk ik maar je kan het leven van de volwassene naar wie je het stuurt ook nogal verpesten dus ik zou het niet doen als ik jou was.

Reputatie 7
Badge +9

@kwakend1tje oeps ik ben de tel kwijt van hoevaak ik al naaktfoto heb gestuurd naar een volwassen 

Reputatie 4
Badge +2

Hoezo doe je dat? Het is echt illegaal hoor. 

Reputatie 7
Badge +9

Omdat ik doe alsof ik 18 ben op een dating site omdat niemand in me omgeving om me geeft ben ik gewoon opzoek naar iemand die om me geeft en ze vragen wel eens om naaktfoto’s ik wil niet altijd maar ben dan bang dat ze boos worden als ik nee zeg

Reputatie 2
Badge +1

Tja ....🤔🤔🤔🤫

Badge

Geen flauw idee, zou het maar niet doen.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Gekehenkie ,

We lezen dat je misschien naaktfoto's naar een volwassene wilt sturen. We snappen dat dit spannend en/of opwindend is. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd. Ook mag iemand jou niet dwingen om foto's te sturen. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. 

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +9

oke

 

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Tja ....mee oppassen dus

Reputatie 7
Badge +9

ga doen

Reputatie 2
Badge +1

Ok

Reputatie 3
Badge +3

@Gekehenkie er is een app waarmee je vrienden kan maken die jouw leeftijd zijn! De app heet yubo, ik weet alleen niet of ik dit hier mag zeggen, maar heb het wel eens vaker gezien.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt 

Reputatie 3
Badge +3

Bedankt 

Geen probleem en misschien komen we elkaar per toeval tegen xD

Reputatie 4
Badge +3

En andersom? Is het als volwassene illegaal om naar een minderjarige te sturen?

 

Reputatie 3
Badge +3

 @anoniemqwerty Ja, dit is illegaal. 

 

Reageer