Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in meisjes. En ik ben ook altijd benieuwd geweest waarom vrouwen nog steeds als minderwaardig worden gezien dan mannen in de samenleving. Nou denk ik dat vrouwen en meisjes het heel aantrekkelijk vinden als mannen voor vrouwenrechten opkomen. Laatst hoorde ik mijn moeder zeggen dat mannen die voor vrouwen opkomen nog beter is dan vrouwen die voor zichzelf opkomen. Hoewel ik soms net als elke normale puber jongen fantaseer over meisjes doe ik niet aan aanranding, ongewenste intimiteit, nafluiten of seksuele opmerkingen maken. Wat dat vind ik heel respectloos en vrouwen verdienen ook hun waardige plek in de wereld. Maar nu vraag ik me af aangezien het over jullie gaat hoe staan jullie daarin? Moeten vrouwen voor zichzelf opkomen of moeten de mannen dat doen? En ik wil graag ook iets doen om de positie van vrouwen te weten! Nog tips of tricks? Laat maar weten!
Groetjes Simon! Together we fight for a better future! Vrouwen zijn zichzelf en geen bezit van mannen!