Vraag

iets doms gedaan wat illegaal is in een ander land, kom ik in de problemen?

  • 16 November 2022
  • 8 reacties
  • 207 Bekeken

ik was als geile tiener (16) aan het scrollen op een platform en zag daar een online '’ster'’ die volwassen is. zij verkoopt haar diensten ect. ik stuurde na even chatten haar een foto van mijn geslachtsdeel in een geile bui, ik realiseerde me gelijk dat het heel erg dom is en dat ik dit nooit had moeten doen. ze komt uit duitsland en daar is het illigaal om er een te sturen zonder '’toestemming'’ van de ander. het was een hele domme actie en heb er heel veel spijt van.


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heyy, wat vervelen om te horen!!

 

Denk voortaan even heeeeeeel goed na voordat je zoiets stuurt ok?

Kijk, ze zullen je voor zoiets echt niet gaan aanhouden. Jij zit namelijk in Nederland. De kans is ook erg klein dat de politie er werk van gaat maken.

 

Maak je geen zorgen!

Toch wel? Chat met de Politie op Chat met de politie | vraaghetdepolitie.nl

 

Laat even weten wat je gaat doen!

Groetjes

Je bro, Lucky Luke

Zal ik doen, bedankt voor je reactie!

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Als ik aan de politie in die vraag uren mijn probleem vertel. Gaan ze dan niet juist onderzoek doen?

Reputatie 5
Badge +4

Die gene zal echt niet helemaal de moeite doen om aangifte te doen. Bovendien heeft de politie veel belangrijkere dingen te doen, dan iemand straffen die een naaktfoto stuurt

Is het dan slim om dat te vragen in dat vraag uurtje?

update; bedankt lucky luke voor je tip om met de politie te chatten. zij zeiden hetzelfde en maakte er een leerzame les van. 

alleen heb ik nu nog wel een naar gevoel als ik erop terugdenk. hoe gaat dat weg?

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat terugdenken moet je nu dus niet meer doen. Het is gebeurd, terugdraaien kan niet en het heeft verder geen gevolgen voor je, zelfs de politie heeft dat gezegd en je hebt er wat van geleerd. Dan moet je het ook afsluiten voor jezelf. Als je er steeds aan gaat terugdenken blijft dat nare gevoel ook terugkomen.

Reageer