Help mijn ouders willen verhuizen naar het buiteland

  • 21 August 2018
  • 6 reacties
  • 436 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help... Mijn ouders willen verhuizen naar het buiteland
wat moet ik doen
ik ben 14 jaar (2 december 15), en ik heb geprobeerd met ze te praten maar ze willen niet
is er toevallig een wet die er bestaat die dit kan stoppen ????:(

6 reacties

heyo,
wat is de reden dat ze willen verhuizen? is dat omdat ze daar werk hebben?
en ja met hun praten is het enige wat je kon doen en er is helaas geen wet die dit tegen kan houden voor je aangezien je nog 14 ben en je dus onder 18 ben en je ouders dit dan mogen bepalen
Hey

Wat vervelend dat je ouders je willen meenemen naar het buitenland. Ik begrijp dat dat helemaal niet fijn is, als je hier een leven hebt opgebouwd.

Je hebt al met je ouders proberen praten, maar ze lijken vastberaden. Is het een optie dat je bij familie of vrienden logeert? Op die manier kan je rond je huidige woonplaats blijven wonen en eventueel op dezelfde school blijven, als die in de buurt is.

Groetjes
Kenshin
Ik vind dat je ouders ook jouw opzicht moeten inzien en zich moeten realiseren dat jij dit helemaal niet leuk vind. Praat erover met je ouders want verder valt er niks te doen
Juridisch gezien heb je er niet echt iets op in te brengen, je kunt het er natuurlijk wel over hebben met je ouders en aangeven dat jij dat totaal niet wilt omdat je hier een sociaal leven hebt. Dan kunnen zij misschien hun keuze ook wat verder toelichten.

Reageer