Skip to main content

Hoii, ik ben een meisje van 13 jaar met gescheiden ouders. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 5 jaar was. Alleen ben ik veel liever bij mijn moeder en ga ik altijd met de zwaarste tegenzin naar mijn vader toe. Echt alleen omdat het moet zeg maar. Ik zou heel graag bij mijn moeder willen wonen, maar kan dit? Zijn er mensen met hetzelfde probleem of bij wie het al zo is dat ie al bij de ene ouder woont. Dan zou ik het erg waarderen als jullie je tips met mij zouden delen! 

Liefs, p

Hee,

Volgens mij is het mogelijk dat je bij 1 ouder woont, maar is dat niet een beetje zielig voor je vader? Kan je niet 1 dag meer bij je moeder zijn? Ik zou het er eens over hebben


Ik weet het niet zeker, maar als je het écht niet wilt mag je bij je moeder wonen. Ik heb het ff gegoogled maar ik krijg verschillende resultaten. Misschien krijg jij betere

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hii, heel erg bedankt voor het reageren! Ik zal het zeker even googelen!

 


Heey, heel lief dat je reageert. Maar mijn vader heeft mij al best wel wat dingen geflikt en als ik mijn mening geef, luistert hij niet. Wel bedankt dat je reageerde!


Hey! Ik kan je wel begrijpen en volgens mij mag je als je boven de 12 bent ook zelf mee beslissen waar en bij wie jij woont. Ik weet helaas niet precies hoe dat werkt. Misschien kun je eens bellen of chatten met de Kindertelefoon. Daar kunnen ze je beter helpen. Ik gun je dat je op je gelukkige plek mag wonen dus probeer maar eens informatie en tips via hun te krijgen. Veel succes! Liefs, Tover xxx


Hoi Tover! Wat lief dat je reageert! En super bedankt voor jouw tip! Ik zal er eens naar kijken! 

xx P.


Reageer