Vraag

Duitse Meisje, irritant

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Goede middag, ik heb een busgenootje (ik maak dagelijks gebruik van het leerlingenvervoer), die een Duitser is, zij is echt heel irritant, ze praat heel erg veel, al haar klasgenoten haten haar en de andere busgenoten haten haar en zelfs de taxichauffeur vindt haar heel erg vervelend.ย 

Op school wordt ze ook gehaat door andere leerlingen en docenten.ย 

Er zijn veel klachten over haar gekomen bij de directrice, maar ze heeft niks ermee gedaan.ย 

Het Duitse meisje is ook heel erg brutaal tegen de taxichauffeur, ik heb tegen haar gezegd dat ze veel praat, maar zij ontkent dat ze veel praat, terwijl we haar elke dag horen!ย 

Zij is ook bijna 3 keer naar de directrice gestuurd om haar gedrag.ย 

Zij kan ook echt liegen, ik irriteer aan haar elke dag wanneer ze meegaat.ย 

Haar ouders worden er zelfs gek van haar!ย 

Ze heeft ook nog eens een keer mij en andere busgenoten ook uitgescholden als kanker kinderen en kut kinderen.ย 

De taxibedrijf heeft haar ouders gebeld er over, en ze waren boos, joh!ย 

Ze kan makkelijk ook de docenten manipuleren, want een busgenootje vertelde dat door de Duitse meisje hij in de gaten word gehouden door docenten!ย 

Ik krijg van haar hoofdpijn!ย 

Zij praat ook heel luid! Als we zeggen dat ze haar mond moet houden, doet ze hetย  niet.ย 

Maar ook als we haar negeren, gaat ze verder!ย 

Ze wilt ons echt boos maken!ย 

Zij woont niet zo lang hier, bijna 2 jaar!ย 

Hebben jullie misschien tips hiervoor?ย 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

@DJ123ย en @purpleย ,vind ik een goed idee.

Reputatie 3
Badge +1

๐—Ÿ๐—ฒ๐—ด๐—ฒ๐—ฟ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฟ๐—บ๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ฒ๐˜‚๐—ฟ/๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ผ๐—ฟ ๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐˜๐—ผ๐˜๐—ฑ๐—ฎ๐˜ ๐˜‡๐—ฒ ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ต๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—น ๐—ด๐—ฒ๐—ธ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐˜„๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป

Reputatie 5
Badge +1

Je zit in een moeilijke situatie, Ik weet er ook niet 123 antwoord op. Je kan proberen een oproep doen op school om een hoop stemmen te winnen en dan persoonlijk met een paar man naar de schoolleiding? Meer kan ik ook niet verzinnen, sorry

Reageer