Skip to main content
Vraag

D66 of PVV???

• October 30, 2025
  • 12 reacties
  • 187 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Het is nu heeeeel erg spannend tussen deze twee partijen. Allebei hebben ze 26 zetels en dus de kans om de grootste te worden. Wie heeft jouw voorkeur? En heb je liever een links, midden of rechts kabinet? 

xx liefs Wolf 🐺

12 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

Hoi Ja het is anders dan ze eerst dachten. Ik hoop dat er een regering komt die mensen samen brengt en probeert de sfeer wat leuker te krijgen. En wat te doen aan honger en armoede.

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+1

PVV!!!!!

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

Heyy,

Ik ben links dus hoop dat D66 de grootste wordt🙂

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

Hi ​@Wolf 

Ik denk dat ik voor D66 zou gaan, maar wat mij uitmaakt is dat in het einde we gewoon een goed en verantwoordelijk kabinet hebben die goed beslissingen kan maken.

Ik hoop dat ik je heb geholpen

-Koetje.123-

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • October 30, 2025

Hey, ik vind dit onderwerp altijd ingewikkeld omdat mensen soms geen respect kunnen opbrengen voor andermans mening. Zeker als die anders is dan de hunne.  Ik zeg maar niet wat ik dan voor voorkeur heb maar ben iig niet voor partijen die alleen maar negatief doen en mensen niet in hun waarde laten.  En met makkelijke praatjes onwettig dingen beloven. Geef elkaar nou eens de ruimte en waardeer elkaars verschillen. Als iedereen hetzelfde was was dit een arm en onderontwikkeld land.  

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 30, 2025

Klinkt heel grof mieschien. 

Geen haat naar mensen. 

Maar ik denk dat we nu GEEN link cabinet nodig hebben. 

Ik zou zelf als het tussen d66 en de Pvv gaat kiezen voor de PVV

Ik zou graag de pvv, Fvd en de bbb in het cabinet willen 

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • October 30, 2025

Weet eigenlijk niks over stemmen en weet niet eens wie die allemaal zijn 😜 

iig Geert Wilders is geloof ik niet zo fan bij mn ouders, ze hebben gestemd op (....) mag ik dat wel zeggen?

Liefs xxx Yusa 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

Ik ben het eens met ​@Tover01 dat het ingewikkeld is. Als ik zou mogen stemmen is het sws iets links. iig nooit PVV of FvD.

@B de eend ieder z’n mening. Maar de PVV heeft een kans gehad en ze hebben laten zien dat ze er niks van kunnen. Het enige wat Wilders goed kan is aan de zijlijn staan en schreeuwen wat er allemaal zogenaamd fout is. Over fvd zal ik maar niks zeggen.

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • October 31, 2025

Eigenlijk zo goed als alles liever dan die schreeuwers van PVV.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 31, 2025

Liever D66 natuurlijk. Aan inhoudsloos illegaal gebral hebben we aantoonbaar alleen maar schade geleden en als je zonodig trots moet zijn op dit land is die door pvv en trawanten juist knap afgebroken afgelopen jaren. Met geschreeuw en haat. En even een minder opvallende kant van meneer : Wilders wil bovendien niet dat wij energie -onafhankelijk worden. Hij wil dat onze miljarden naar Rusland en het midden oosten gaan in plaats van ze in eigen land te investeren in schone, eigen energie. Hoezo houd hij van Nederland? Hij zet ons in de uitverkoop en maakt ons zwakker.  Hij zegt het zelf, niet verzonnen door mij. 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img

ik vind wat PVV van plan is echt belachelijk. Doe mij maar D66.

(mijn favoriet is eig. denk maar ok)

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • January 9, 2026

Pvv