Vraag

Brief groep 8

  • 17 April 2022
  • 7 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Beste groep 8,
8 jaar zitten we nu al op deze basisschool. en wat hebben we allemaal veel doorstaan. ik wil deze brief beginnen met een gedicht over dit schooljaar.

groep 8

groep 8.
blegh dat is wat ik ervan dacht.
dat was mijn idee.
en het viel ook zeker niet mee.
we hebben dit laatste schooljaar doorstaan.
we zijn op handen en voeten gegaan.
ondanks welke sfeer er zweeft.
we hebben het overleeft.
alles wat is georganiseerd.
voor ons ik voelde me geëerd.
met mij dit schooljaar ging het vaak slecht.
deze klas is op een goede manier veranderd echt.
ik kreeg steun.
en heb nu mensen waarop ik leun.
de gevoelens waarover ik vertelde.
die me zo erg kwelde.
ze waren waar.
maar we moeten verder ook hier is het nu klaar.
jullie hebben mijn gevoelens gezien.
en het is anders sindsdien.
wij met zijn alle gaan een mooie toekomst tegemoet.
wij in een hele lange stoet.

dat was mijn gedicht. ik heb het gevoel dat de klas hechter is geworden ook al hebben we lastige tijden gehad die ons in de weg zaten. ik vond de klas maar niets omdat ik werd gepest en 1 jaar geleden had ik liever op de middelbareschool gezeten dan in deze klas. maar ik ben van mening veranderd en dat mag heb ik geleerd van een paar wijze dames hier. ik ben blij dat ik dit jaar met jullie heb kunnen meemaken. ik heb de goede kanten van iedereen leren kennen. en heb steun gehad van mensen waar ik een jaar geleden nooit van gedacht zou hebben dat ik die zou krijgen. door jullie en talloze andere mensen weet ik nu wat ik kan en wil bereiken. misschien vinden jullie me nog steeds een dramaqueen agressief weet ik veel wat. maar ik ben ik en ik zal altijd mezelf zijn. wat ik met dit alles wil zeggen is dank voor dit prachtige laatste basisschooljaar. jullie gaan een mooie toekomst tegemoet en ik wens jullie heel veel goeds. jullie zijn geweldig en ik kan jullie niet genoeg bedanken ik heb zoveel geleerd.

groetjes van mij.

 

 

 

Hoi dit is dus een brief aan de klas voor het einde van groep 8 willen jullie mij tips geven helpen verbeteren en zeggen wat je ervan vind?

 

Wilhelmavemela.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela

Wauw wat een mooie brief! Ik kan zo niks bedenken wat er aan veranderd kan worden maar misschien komt dat nog wel. Ook echt een top gedicht! 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Dankjewel Bloos Bloos Bloos;). En de spelling is die ook goed?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Zal mijn klas goed reageren?

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Zal mijn klas goed reageren?

Wilhelmavemela.

Vast wel;) je hebt het heel mooi geschreven

Grtz,

Noah

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela zal de spelling straks controleren oké? Ik weet 100 % zeker dat jouw klas het ook mooi gaat vinden. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @wilhelmavemela  er is alles goed aan want het komt zo uit je hart en alles wat je daar zegt is eerlijk als goud. Niks aan veranderen ! Super !  Het gedicht raakt mij als ik het lees :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Dank echt wat een lieve reacties en @Eenmeisje004 De spelling graag! En ik hoop dat ik niet dramatisch overkom want ik ben nou eenmaal een dramaqueen.;)  nu nog een kwartaal wachten en ik ga hem voorlezen.😐😓😕😖😬

Wilhelmavemela.

Reageer