Ik ben erg bang heb al 4 paniekaanvallen gehad en ik zweet enorm ik wil even uitleggen waarom. Mijn beste vriendin woont drie kwartier van mij vandaan en we hadden voor een keer het idee om te bellen tijdens te fietsen zodat ik me niet hoefde te vervelen. Ik kon haar niet verstaan dus ik hield mijn telefoon bij mijn oor. Opeens stond een politie auto achter me en ik stond stil en legde meteen mijn telefoon in mijn mandje. Ik moest mijn achternaam, naam, en geboorte datum opgeven en ze vroegen om mijn id maar die heb ik niet mee als 12 jarige dus ik moest de gegevens zelf vertellen. Daarna mompelde ze over een boete van 100€ maar ik heb geen brief meegekregen. Ik ben heel erg bang nu dat ik een boete krijg en dat mijn vader word ontslagen want ik heb zijn achternaam en hij is jurist en werkt ook 1/10 de bij de politie en rijksoverheid. En ik ben nu echt mega bang want ik ben nog maar 12. Ik heb na de gegevens gezegd dat het me heel erg speet. Maar ben echt bang. Heeft iemand er verstand van en kan ik een boete krijgen? Heel veel liefs
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.