beste iedereen,
de laatste tijd krijg ik op random momenten ineens aanvallen of zo. mijn hoofd voelt dan te klein en mijn emoties nemen het allemaal over. meestal begint het met stil schreeuwen, dan begint het huilen, dan ga ik een zin herhalen en aan mijn haren trekken (laatst bijvoorbeeld “wat ga je nou doen he, kutkind”). als ik een hoodie aanheb trek ik de muts helemaal over mijn hoofd en ik sla mezelf op het hoofd. het zinnetje wordt steeds korter (“wat ga je doen, he, wat ga je doen?”) totdat het nog maar een woord is (“kutkind, kutkind, kutkind”) en dan doe ik mijn handen over mijn oren en schreeuw ik (niet echt schreeuwen maar schreeuwen zonder geluid) “hou op, hou op, laat me met rust” totdat ik niet meer kan ademen en dan ga ik door met huilen tot ik gekalmeerd ben (of het herhaalt zich allemaal).
ik heb geen idee waar dit allemaal vandaan komt maar het is de afgelopen weken (van kerstmis tot nu) minstens 5 keer gebeurd, ik denk 8 of 9 keer. voorheen had ik hier nooit last van, het is echt pas begonnen rond de kerst (heb wel een geschiedenis met zelfbeschadiging maar ik ben 2 maanden clean).
heeft iemand enig idee wat dit misschien zou kunnen zijn? alvast bedankt ook als je geen idee hebt :)