hoi ik ben 13 jaar ik denk al aan sex op 8ste (ik heb toen op dat moment sex ingetypt op youtube) ik heb geschat met een 15 jarige jongen die van amerika is en woont (ik had een youtube kanaal waarop hij een lief maar ook een beetje seksuele bericht stuurde en toen vroeg het voor te chatten op google chat) waarvan ik hem nog niet eens kende, we hadden toen de eerste dag al een beetje over sex en daarna vroeg ik hem: 'Als ik het zou vragen om een foto van je piemel te sturen, zou je dat dan doen of denk je WTF?' en toen zei hij:' ik zou het wel willen doen' en toen stuurde hij dus een foto van zijn piemel en ik had het zelfde gedaan (foto van mijn borsten en vagina gemaakt). de volgende dag zei ik dat we beter geen foto's en filmpjes konden door sturen omdat ik bang was dat mijn ouders er achter zouden komen maar nu heb ik er spijt van.. ik denk de hele tijd aan sex (ook daarvoor al) alleen ik kan maar geen echte vriend vinden die met mij een relatie wilt hebben en überhaupt sex.. wat moet ik nu doen? en doe ook al mijzelf seksen (niet door te vingeren maar door een lijmstift te gebruiken 🫣, is dat raar?)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.