Skip to main content

zo hinderlijk

• September 14, 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo ik ben net naar een nieuwe school en dat gaat nog al (kwn of je een klein beetje mag schelden maar … telt als geslacht van een meisje) … ik zat eerst op *** een school *** ik ben daar weggegaan omdat er allemaal… mensen op zaten die gewoon heel … deden na de eerste ben ik dus naar de 2e en dat gaat nu al nog …er ik krijg van heel veel mensen te horen dat ik zelfmoord moet gaan plegen enz en er worden veel stickers van mij gemaakt en in de klassen app gestuurd. En dan doen ze alsof ze me aardig vinden om iets van me te krijgen enz. Ik durf ook niet naar iemand toe te gaan omdat ik niet weer  het gezeik van vorig jaar wil. Nu heb ik hierdoor soms zelfmoord gedachten gekregen maar toen dacht ik aan familie en zo. Dus ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen gdvrdmme. Nou ok genoeg gebazeld groeten thuis

***De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Het is echt niet oké dat ze zo tegen je doen. Vertel het aan een volwassene die je vertrouwt (ouder, mentor of leraar). Als je bang bent dat je jezelf iets aan wil doen, bel nú 112. Als je suïcidale gedachten hebt maar niet acuut in gevaar bent, kun je met iemand praten via 113.

Maak screenshots van alles wat ze sturen, blokkeer en mute die mensen en sla het op als bewijs. Probeer niet alleen te blijven, zoek een vriend(in) of familielid om bij te zijn en doe iets kleins wat je rustig maakt, muziek, lopen, warme douche. Heel veel sterkte!

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 15, 2025

thx ​@Wolf  het is echt niet dat ik echt iets mezelf aan ga doen het zijn gewoon gedachtes en ik zei ook al in die ding ik kan het aan niemand vertellen plus alles is op snap dus ze zullen het zien als ik screens maak maar heel erg bedankt 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 15, 2025

Ja bel met 113 of bel met de kinder telefoon want dit is niet goed 

Want ga aub naar je mentor dat dit per direct  moet stoppen .

En anders maar de politie stappen want ze plegen wel strafbaar feit door jou foto te gebruiken 

Maar pleeg geen zelf moord. 

Maar om veel sterkte