Vraag

wordt er over me geroddeld?

  • 10 July 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi, ik heb een school waarin iedereen vrijwel altijd een mening heeft over een ander. ik ook. alleen ik heb altijd het gevoel dat mensen me aanstaren of dat anderen negatief over me denken. ook omdat ik heel erg het gevoel heb dat er geroddeld wordt over mij. dat komt namelijk omdat ik een best heftige ruzie met een ex-vriendin heb gehad. ik heb ook al via via gehoord dat er dingen zijn gezegd over mij en dat maakt mij persoonlijk heel erg onzeker. ik weet niet precies wat ik ermee moet doen want mijn ouders zeggen dat ik me aanstel omdat ik niet zeker weet of er wel geroddeld over mij wordt maar voor mij voelt dat gewoon heel erg zo. ik zit er heel erg mee en heeft er nog iemand tips?


2 reacties

Badge

heyy.

 

Weet wel dat dat niet aan jou licht he er zullen altijd en overal mensen zijn die roddelen of negatief denken.

Ik denk altijd het maakt niet uit wat ze over je praten als ze maar over je praten want mensen praten toch over je en blijkbaar houden ze zich wel met je bezig.

 

maar weet wel dit licht echt niet aan jou

Reputatie 6
Badge +5

Ik snap heel goed dat dit je onzeker maakt, maar ik wil eigenlijk maar één ding zeggen: Laat ze lullen.  Laat het lekker gaan, als zij zich druk willen maken om jouw leven, is dat lekker hun probleem. Zorg dat je gewoon een goede groep vrienden om je heen houdt, waarvan je zeker weet dat ze niet achter je rug om gaan praten. 

Jij kan dit X

Reageer