Skip to main content

Dus ik wou naar de huis van mijn vriendin. En toen ging ik daar naartoe lopen totdat ik opeens een groep meiden tegenkom. Ik ging rechtdoor lopen en hun kwamen van rechts aan gelopen en ik ging bijna tegen hun aan botsen. En toen ik langs ging lopen toen gingen ze roddelen over mij en hun liepen achter mij en hun zeiden: "wat voor lelijke tas heeft zij" en toen gingen hun mij keihard uitlachen toen was ik bang ik wist niet hoe ik moest opkomen voor mezelf en toen ging ik rennend naar mijn vriendin zijn huis toe. Ik heb verteld wat er was gebeurd. De volgende dag ging ik naar een pleintje toe en toen zie ik groep jongens die om mij heen staan in een kring en ik was in die kring. Hun hebben mijn broertje gepest door zijn naam en hun zeiden: "kom geld op hem gooien" en toen zag ik die meisje die zei dat mijn tas lelijk was.

Er waren heel veel meelopers en buitenstaanders. Ik had hele erge paniek en toen ging ik gelijk weg fietsen om de hoek. En toen ging ik huilend naar huis en ik durf dit niet tegen mijn ouders te zeggen. Want als ik het wel zei dan zouden ze boos op me worden en vragen waarom ik mezelf niet hebt verdedigd. En ik wil niet dat ze boos op me worden dus vertellen aan me ouders kan namelijk niet. Ik heb aan me broertje verteld dat hij Kindertelefoon kan bellen maar hij zei: "Nee, hoeft niet. En ik werd iets van 7 keer gepest en ik weet niet waarom.. Ik ken hun niet + hun pesten mij terwijl ik niks tegen hun gedaan heb. En mijn vriendin zei tegen mij dat er een meisje is dat ie mij haat. Ik hoorde van haar dat ze ging achter me rug praten en zei dat ik in mijn neus zit te pulken terwijl dat ik dat niet heb gedaan. Er zijn heel veel kinderen die ik eens niet ken hun gaan gewoon mij pesten. En als ik probeer voor mezelf op te komen dan ben ik bang dat hun mij aan gaat vallen want het was een hele grote groepje..

Geen reactie

Reageer