Vraag

word ik gepest door mijn ''vriendin''?

  • 2 June 2023
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2
Badge

t is een aardige meid en ik kende haar begin dit schooljaar kennen. we komen best wel overeen maar als ze zich ook maar een beetje geïrriteerd voelt word dit gelijk op mij af gereageerd. ze drijgt ook foto's van mij te leaken en ze zegt openlijk dat ze mij gaat chanteren als ik stop met haar vriend zijn.  ik kom elke dag weer terug van school met blauwe plekken omdat ze mij helemaal aan stukken schopt en slaat. soms is ze ook heel aardig en doen we samen hele leuke dingen, maar dan verteld ze me het andere moment weer dat ik lelijk ben en dat ik niks waard ben. Ik ben het nu naar een heel jaar eigenlijk wel een beetje zat maar ik durf de vriendschap niet te beëindigen. 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, dit is echt niet oke :( Ik zal haar verlaten. Ik snap dat dat moeilijk is, maar geloof me dit kan echt niet zo door gaan. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt en toen ik haar gedumpt had voelde ik me veel vrijer. Miss vraag je je nu af hoe je haar kan verlaten? Nou ik zal haar niet dumpen maar gewoon negeren. Zorg er gewoon voor dat je bijv niet meer op haar appjes reageert. Dan vind ze je vanzelf saai en verlaat ze je vanzelf wel <3

Ik hoop dat het werkt xx

Reputatie 7
Badge +6

Hee @bounty 

Laat je niet chanteren! (Mag ik een wat vragen?Wat voor foto's heeft ze van jou? )Ze heeft sowieso geen recht om je te slaan! Ik zou met je mentor/leraar over praten:)

Liefs x Banaantje <3

Reageer