word gepest omdat ik emo ben

  • 23 August 2012
  • 13 reacties
  • 1679 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik word zegmaar erg gepest omdat ik zeg maar emo ben
maar ben eigenlijk gewoon een aardige jongen (vind ik zelf dan he)
iedereen scheld me uit voor emo of ze maken me boos/verdrietig
ik weet ook niet waarom maar ik blijf altijd langdurig boos/verdrietig

weet iemand tips of kan iemand me helpen om er vanaf te komen
mentor/leeraar/ouders is geen goed idee ze doen er nooit iets aan

13 reacties

Waardoor denkt men dat jij emo bent, of waarom schelden zij jou daarvoor uit?

Ik denk dat je het je niet teveel moet aantrekken en hen gewoon moet laten lullen, als je zelf maar weet wie je echt bent. Dat langdurig boos/verdrietig blijven, kan gewoon zijn omdat jij zo bent, misschien vind jij het moeilijker om dingen te verwerken dan anderen, daar is op zich niks mis mee.

Hoe weet jij dat je mentor/leraar/ouders er niets aan doet/doen? Heb je het al geprobeerd? Je kan dan zowieso aan iemand je verhaal kwijt, wat altijd goed is. Je hebt niks te verliezen en des te meer te winnen, dus waarom probeer je het niet gewoon?
ik weet al van mezelf al 3jaar dat ik emo ben en ik word gewoon gepest mnet dat ik gay ben maar dat is niet zo
(heb niks tegen mensen die zo zijn hoor)
word overal buiten gesloten
zou het koomen hoe ik me kleed ofzow?

en me ouders zeggen dat ze er niks aan doen zolang ik emo ben en me mentor gelooft het niet
Het zou inderdaad kunnen komen omdat je je zo kleed, maar er is helemaal niks mis mee. Ik vind het trouwens nogal triest dat je ouders en je mentor dat zeggen. Ik zou alsnog gewoon met je ouders over je gevoelens praten, dit zal zowieso al een opgelucht gevoel geven.
Zo raar kleed ik me eigenlijk nooit
Zwart haar zwarte vest met rood
Zwarte broek en zwart rode schoenen
Soms ook wel eens felle kleuren

En me ouders mogen de pest krijgen
Ze zeggen toch altijd het zelfde zolang jij emo bent helpen we je niet dus daarom ggeen goeie optie
En voor de duidelijkheid
Emo's hoeven niet persee gay/homo/bi te zijn
(Heb er niks tegen)
ja ik werd ook gepest maar dan omdat ik gothic ben mare ik heb der schijt aan.
ja op school liet ik merke dak ut nie eens ben met het pesten op geen goeie manier en nu zijn ze bang voor mij.
ik trek me niets aan van mijn ouders en van mijn metor of leraren en ik zit nu toch op het atheneum he.
Laat je op je eigen manier merken da je het nie eens bent met de negatieve meningen over jezelf,
en zoek eens contact op met andere emo's kijken hoe zij het overleefd hebbe he dat zal je wel helpen.
Ik werd vroeger ook gepest en toen ben ik naar een andere school gegaan en daar waren super leuke mensen !
misschien iss dat een idee voor je ?
verder niks van aantrekken er zijn gemene mensen en super leuke mensen je hoeft ze alleen maar op te zoeken ;D
Goodluck x
Daar moet je je niks van aantrekken joh! :P
Wees jezelf.
Ze moeten er maar gewoon mee leren leven 😃
ik word zegmaar erg gepest omdat ik zeg maar emo ben
maar ben eigenlijk gewoon een aardige jongen (vind ik zelf dan he)
iedereen scheld me uit voor emo of ze maken me boos/verdrietig
ik weet ook niet waarom maar ik blijf altijd langdurig boos/verdrietig

weet iemand tips of kan iemand me helpen om er vanaf te komen
mentor/leeraar/ouders is geen goed idee ze doen er nooit iets aan


Hallu, niriko007 ! 
Ik ben ook emo en ik word daar ook mee gepest. 
Kword heel vaak uitgescholden voor vieze emo of Gothic , of zo van ey emo ga jezelf snijden. 
Khb de pest aan mensen die me vergelijken met een gothic (emo's en gothics zijn totaal ni het zelfde )
 of aan mensen dat zegen dat emo's zich snijden en dat emo's vies zijn. 
Soms als ik er gng van heb en iemand zegt zo uitlachend HEyyy EmooWHhhhhh !!!! 
dan antwoord ja ik ben een Emo , hoef je me ni te vertellen , wist ik al langer dan u. 
meestal zijn ze dan weer ff stil maar daarna gaat het weer verder  
vorig jaar wnr ik nog andere leraren had  deden men mentor er niks aan 
en sommige leraren of leraresen keken zelf ook raar mij zo van wtf is dat 
ik ben dit school jaar door gaan naar het volgende jaar en aangezien der een andere school bij zou voegen bij ons moesten sommige mensen van hun klas weg en naar een andere klas 
ik en men vriendin en een vriend uit die klas zijn verplaats naar een andere klas en tot nu toe is he weer een beetje gemindert maar kword wel nog steeds uitgescholden in de gangen en buiten school enz 
ik heb na een half ja gelukkig FINALLY iemand op mijn school leren kenen die ook emo is net als ik en daar bn ik super blij mee 
 
Tip voor jouuwhhhh ^_^ 
Wees jezelf en doe net als mij als ze je ook in de gangen uit lachen zo van euuhh emoo enzoo
als je er gng van heb je omdraaien en lachend naar ze kijken en dan zegen ik weet dat ik een emo ben hoef je me niet te vertellen want ik wist dat al langer dan jij
en anders praat er over met iemand die je echt super goed vertrouwt als vriend die bij je op school zit ^_^ 
en mss kan die persoon je ook wel helpen 

ps
k wil eig best wel graag vrienden met je worden :o 
(ni denken dat ik verliefd op je ben enzo btw haha )  xxx
Dat is zwaar irritant, I know...
Ik vind emo's echt cool !!
Ik heb zelf ook wel van die emo trekjes waardoor ik gepest ben enz. (Bijv. Blauw & paars haar, zwarte kleding)
Maar daar moet je je niks van aan trekken.
Iedereen is anders en dat mag je ook laten zien! (vind ik, ik heb zelf nu nog steeds paars haar. Gewoon omdat ik het mooi vind)
xx
Reputatie 2
Badge +17
Er is niets mis met emo's. Mensen hebben alleen snel vooroordelen. Dat hebben ze dus bij jou ook. Emo's staan bij veel mensen bekend als mensen die zich sociaal afschijden van de rest en zichzelf lekker pijn willen doen. Maar dat is helemaal niet zo, emo's zijn over het algemeen aardig, met een paar uitzonderingen natuurlijk. Wat je kunt doen is er met anderen over praten. De een verwerkt gepest worden makkelijker dan de ander. En de een heeft het er liever niet over met anderen en de ander juist weer wel. Zoek uit wat jij denkt dat het beste voor je is. Als jij graag met mensen wilt praten moet je dat doen, maar als je dat niet wilt moet je het niet doen. Dan kun je bijvoorbeeld andere dingen verzinnen waardoor het niet meer leuk voor hen is, zoals meelachen met hun grappen.
niet leukom door zo'n reden gepest te worden ik was zelf ook emo en kan me goed herkennen in dit verhaal maar het is belangrijk dat je niet veranderd maar dat je jezelf blijft ik werd gepest en besloot te veranderen maar dat hielp niks en kaakte me alleen maar ongelukkig ik zid nu gelukkig op een school waar emo's noet gepest worden maar ben eigenlijk nog steeds bezig met weer mezelf worden dus blijf vooral zoals je bent want veranderen is niet de oplossing!????????

xx
Badge

(Btw ik ga hier ook ff klagen over 

Ah das echt stom. Ik zit op t speciaal onderwijs waar iedereeen wel iets "abnormaals/speciaals" heeft, dus op mn school wordt ik gelukkig niet gepest. Wel zijn er de laatste tijd enorm veel irritante mensen die, als ik zit te fietsen,  dan ' (kkr) emo' roepen. Het beste is wel om het te negeren, de meeste mensen die dat zeggen zijn waarschijnlijk tieners en hebben geen idee wat hun uitspraken met anderen doen. Het is misschien naar als het gebeurt, maar probeer er misschien na afloop om te lachen, want het is enorm dom en doelloos dat ze gekke dingen roepen. sommige mensen hebben gewoon geen fatsoen, de mensen die gekke dingen naar je roepen kennen je waarschijnlijk niet eens goed, het is enorm raar om dingen te schreeuwen naar mensen die je amper kent. 

Wat misschien ook wel eens wilt helpen is meelachen om hun grappen, dat verwachten ze namelijk niet. Hun willen graag zien dat je boos wordt of gaat huilen, dan voelt het voor hun alsof ze hebben 'gewonnen' ofzo. 

Anyways, sterkte ermee, en ga jezelf niet veranderen naar iemand die je niet wilt zijn, puur vanwege stomme opmerkingen

Reageer