word gepest😕

  • 7 February 2024
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Hallo ik ben 13 jaar en word gepest op school en andere kinderen zijn nu niet heel blij met mij. Ik zal uitleggen waarom…

1.Ik heb een broek plas/poep probleem (ben niet zindelijk) ik heb hier al mijn hele leven last van gehad we zijn naar verschillende ziekenhuizen/artsen geweest en noem het maar op. Kinderen op school zeggen altijd wanneer ze langs mij lopen '’hey broek-poeper!'’ en kindere uit mijn klas willen niet samen met me zitten en dus heeft de juf mij alleen geplaatst. Alleen mijn vrienden vinden het niet erg dat ik stink maar 98% van de school wel. kinderen hebben ook geklaagt bij mijn mentor dat ik stink(ook juffen/meester) dus daarom dat ik alleen zit.​​​​​​

2.Het begon bij gym, We waren gw aan het gymen zoals altijd (het vierballen spel) maar iedere jongen uit mijn klas(behalve 2 jongens, een daarvan is mijn vriend de ander sport niet mee) schoot voor mij. Ik was maar 2 keer aan de beurt geweest en hun al 6 dus ging ik naar de gym docent om te vragen of ik niet meer mee hoefte te doen, hij zij dat ik wel mee moest doen, maar dat hij hun ging aanspreken. Toen ze werden aangesproken werd ik een snitch genoemd...even later tijdens frans aan het eind van de les moest iedereen een franse zin uit het boek voorlezen daarna mocht iedereen gaan...de juf koos iedereen behalve mij(ze ziet mij niet, omdatik vooraan zit en zij staat net iets voor mij) maar dus ik zij (dit kis al vaker gebeurd) je bent me vergeten al 3 keer vergeten, waarom? . Toen zij ze: '’oh srry jongen, iedereen even weer terug zitten'’ iedereen was niet blij want ze mochten gaan en nu moesten ze wachten op mij en toen werd ik weer harde snitch genoemd.

3.Ik ben al mijn hele leven gepest met probleem nummer 1 dus ik ben er aan de ene kant wel gewend dat ik (bijna) alles alleen moet doen + mijn ouders weten het ook en me vrienden ook. Mijn ouders zeggen dat ik er niks van moet aantrekken maar dat lukt moeilijk en mijn vrienden steunen me ook een beetje.

Bedankt voor je tijd, ik waardeer het echt als je het hebt gelezen.

Heeft er miss iemand tips of iets wat ik kan doen?

groetjes Kingboy🤠👑


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Toch proberen om je probleem op te lossen denk ik. Gewoon aan een arts vragen of het kan. Voor de rest gewoon negeren. Meer weet ik ook niet

 

Badge

Ik zou toch naar luiers gaan kijken. Dit klinkt heel heftig maar er zijn luiers die niet zo opvallen. Doe dit wel via de huisarts want je moet wel de juiste hebben anders lekt het nog je broek in!

Reageer