Ik zit nu in groep 8, alleen word ik al sinds de kleuterklas gepest. Ik heb het echt al 1000 keer aan de juf vertelt, alleen doen ze daar steeds niet mee. Ze roddelen de hele tijd over mij, en dan zeg ik dat het gwn niet leuk is, en dan word ik uitgescholden. Ik heb altijd al geen enkele vriend gehad, omdat ik vwo heb, dus vinden ze mij een nerdie, en omdat ik geen elektronica heb ofz, ik heb geen enkele game en ik vind het trwn ook niet leuk om te gamen. Maar nu haat iedereen mij, dus ben ik naar een andere juf gegaan, maar daardoor haat mijn juf me weer. Niemand wil ook met mij samenwerken en mijn bijnaam is ramp. En dan gaat de hele klas naar mij toe en dan gaan ze mij weer uitschelden. En ze doen echt nog veel meer, zoals schoppen en slaan, maar ze zeggen bijvoorbeeld ook dat ik mijn hele leven alleen blijf enzo, omdat ik daar te lelijk voor ben. En ze stopte vandaag nog mijn hoofd in een bak vol met koud water, maar ik durf dit allemaal niet tegen mijn ouders te vertellen, want dan ben ik dus een aansteller. Oja, ik ben meeega klein, daar word ik dus ook mee gepest worden, en ze vinden mij mega dik, terwijl ik 1 meter 45 ben en 32 kilo, en online zeggen ze dat ik ondergewicht heb, terwijl ik ook wel een beetje dik ben. Maar ik ben dus nu bang dat ik ook op de middelbare geen vrienden krijg. Heeft iemand nog tips? En stel ik me aan?
Ik ben trwn een jongen en ben 12 jaar