Skip to main content

Wat nu...?

• May 26, 2025
  • 14 reacties
  • 159 Bekeken

Jup.. Hier is eendje weer... Ik Ben bang. Bang. Ja.. Eendje is weer eens bang. Wat een verrassing.

Zoals Jullie weten Ben ik bi.. Ik had vroeger een vriendin. Zij was de 1e die het wist. Ze wist ook van mn sh en andere problemen.. We zijn nu geen vriendinnen meer. Zij is nu helemaal besties met andere meiden die het geweldig vinden mij te pesten..

Zij heeft dus (Denk ik) als een soort wraak.. Dingen verteld waarvan ze beloofd had dat nooit te doen.. Ze heeft die pestkoppen verteld wie mijn crush van vroeger is. (Een meisje). Die pestkinderen hebben een heel verhaal bedacht dat wij samen zijn Enzo.. Ze hebben tegen dat meisje gezegd dat ik die verhalen verzon, en tegen mij zeiden ze dat zij het begon…

Ik heb er met dat meisje over gepraat en ik heb gezegd dat niks ervan waar is. (ik heb dr niks verteld over mn biseksualiteit en mn oude crush op dr natuurlijk)

Ik heb morgen les met die meiden en ik Ben gewoon te bang om te gaan.. Ik wil echt niet.. Maar van mn ouders moet ik perse.. Ik heb het er met mn ouders over gehad en ze zeiden dat er niks aan te veranderen was.. Het lijkt ze niet echt te interesseren.. Is er dan echt helemaal niemand die me begrijpt!?

Ik Ben gewoon bang naar een les te gaan.. Dat kan toch niet.. Ik Ben bang dat ze me gaan pesten. Ik Ben bang dat die oude vriendin meer heeft verteld Dan die oude crush.. Als die pestmeiden weten van mn andere problemen Ben ik echt zwaar de lul.. Ik ga zo hard gepest worden..

Misschien is het handig als ik even een gesprekje met mn mentor heb hier over.. Maar ik Denk niet dat hij iets kan doen dus ja..

Wat nu? Hoe moet ik verder? Ik weet het niet.. Iemand een idee? Groetjes ​@eendje 

14 reacties

• May 26, 2025

Hoi ​@eendje

Wat doe ik ook altijd onder jou topic,  lijk bijna een stalker 🤣

Mieschien wel handig om je mentor te vertellen, want je hebt het al niet makkelijk, dus niet handig om dit er ook nog bij te hebben. 

Ze kunnen er niks aan veranderen, maar ze kunnen je wel *in de gaten houden* als de pesters je gaan pesten dat ze dat zien. 

Mieschien kan je dan meteen over die jongens vertellen 🫥

Groetjes je eenden maatje

• May 26, 2025

Heyyy ​@Badeend 

Ik heb besloten het er morgen met mn mentor over te hebben

Ik verschijn ook onder bijna al jouw topics hoor, we stalken elkaar een beetjeXD

Bedankt voor het reageren!❤️

• May 27, 2025

Hallo stalker ​@eendje 

En ?

Heb je het met je mentor over gehad. 

Ik reageer graag 😉 

Groetjes jou stalker ​@Badeend 

• May 27, 2025

Heb het er niet over gehad. Er werden weer opmerkingen gemaakt over dat nepverhaal. Kreeg vervolgens tijdens de les een paniekaanval en Ben naar huis gegaan. Blijf lekker de rest van de week thuis, Ben er namelijk klaar mee..

Ik zal het volgende week met mn mentor bespreken denk

Groetjes ​@eendje  (Hopelijk blijf ik on topic)

Lot_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 27, 2025

Hoi eendje,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lot (De Kindertelefoon)

• May 28, 2025

Hallo eendje,

Ja, ik join een beetje laat, maar het lijkt me inderdaad een goed idee om het met je mentor te bespreken. 
Is er misschien een zorgcoördinator bij jou op school? Dan kun je daar met hem/haar over praten. 

Groetjes

• May 28, 2025

Hiii ​@natuurlijk_roodharige 

mn ouders zien eindelijk in dat dit echt niet goed gaat. Ze hebben school gebeld en ik moet dus volgende week met mn mentor in gesprek. Ook gaat mn mentor met die pesters in gesprek.. Nu Ben ik wel weer bang dat ik nu erger het pispaaltje word Dan eerst.. Dus ja.. Kweenie

• May 28, 2025

Hallo 

Wel eerlijk zijn tegen je mentor hé 😉

Waarom denk je dat dan ? 

Waarom ben je bang dat ze je nog harder pesten 

Hebben we het nu over de jongens of de meiden (onthou niet alles 😅)

Ik moet even nadenken *wat bedoeld ze met kweenie* hmmmmmm ben niet goed in afkortingen maat betekend vast ik weet niet 🤣

Groetjes badeend 😉

• May 28, 2025

Even voor de duidelijkheid (Ben een beetje onduidelijk geweest haha Ben moe) ​@Badeend 

Ik zal eerlijk zijn tegen mn mentor. Ik Ben bang dat die meiden me erger gaan pesten omdat ik het heb verteld aan een docent/mentor.. Dan Ben ik weer die snitch weet je wel (snitch is klikspaan, Iemand die Dingen doorverteld (of zoiets))

en Kweenie betekent idd (inderdaad) ik weet het niet (klink ongeveer als ´ik weet niet´ maar Dan snel gezegd)

Hopelijk is het nu wat duidelijker🤗❤️

• May 31, 2025

Hallo, daar ben ik weer.

Het is begrijpelijk dat je aan de bel hebt getrokken, omdat je je door hen gepest voelde. Dat is niet snitchen😉.

Wanneer heb je je mentorgesprek? En hoe is het gegaan?

• May 31, 2025

heyyyy ​@natuurlijk_roodharige 

Ik heb waarschijnlijk maandag het gesprek met mn mentor, ik ben wel zenuwachtig hoor!😣

Ik zal wel ff laten weten hoe het is gegaan

• May 31, 2025

Veel succes!

• May 31, 2025

Veel succes maatje 🫡

Ik snap dat je zenuw achtig bent, maar neem van mij aan. Denk in het weekend er niet aan want het verpest je hele weekend.

Dus geniet nog even van je weekend 😉 

(je moet nu kiezen. Wil je liever een snitch zijn of wil je dat jij je kut gaat voelen door die *** meiden. 

groetjes badeend 

• June 2, 2025

Hoe ging het?