Vraag

Waar kan ik mijn pestverhaal delen?

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een vraag, omdat ik mijn hele leven lang ben gepest, wil ik duidelijk maken dat het niet meer normaal kan zijn.
Ik mijzelf heel erg tegen gekomen in een periode, toen het zwaar begon te worden.
Maar door te gaan met alles heb ik er opeens geen last meer van, ik heb enorm veel hulp gehad van vrienden en hulpinstanties.

Maar mijn vraag is, waar kan ik in het open voor genoeg mensen mijn pestverhaal delen, om te laten weten dat mensen zich er niet voor hoeven te schamen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk dat je al goed begonnen ben door er hier iets over te posten, allereerst zou je hier op het forum kunnen beginnen met mensen die worden gepest door ze tips te geven. 

En ergens een keer groot delen heb ik geen verstand van maar als je op dit forum goed je best doet kan je op die manier heel veel mensen helpen. 

Groetjes van mij! 

❤❤❤

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Maureen.B

Je zou het hier kunnen vertellen. In het subonderwerp ‘succesverhalen’ of hier in ‘pesten’. Heel veel mensen worden gepest en het is goed dat als je er klaar voor bent je je verhaal dan deelt.

Ik werd en word nog steeds gepest (alleen nu is het niet meer zo erg) omdat ik schisis heb. Ik vind ook dat mensen zich er niet voor hoeven te schamen.  
 

Als jij jouw verhaal hier deelt dan weten de mensen die hier nog te bang zijn om te zeggen dat ze gepest worden aan bijvoorbeeld een volwassen persoon dat ze zich niet hoeven te schamen en ze niet bang hoeven te zijn dat de pesters hen iets aan doen als ze het vertellen. 
 

xx Eenmeisje004 

Reageer