Skip to main content

vroeger gepest nu nog steeds terwijl ik 1 uur verweg woon

• March 17, 2026
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi ik was dus vroeger gepest heel erg dat ik uit mijn school moest vallen en had toen poging tot zelfmoord en en toen gingen de meester en juffen daar over praten met de klas 2 jaar later ben ik in een groep geplaats met oude kinderen uit mijn klas en nog een paar kinderen die ik niet kende en dus die kinderen die ik niet kende die zijde dus jij hebt tog een poging tot zelfmoord gelpeegt en bla bla bla dus toen was ik er achter gekomen dat mijn oude pesters dat aan heel veel random kinderen hebben verteld wat moet ik nu doen??

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 19, 2026

heyyyy ❤️❤️❤️❤️

wat super rot voor je!! Vertel het tegen je ouders en docenten, het kan spannend zijn maar dat is echt belangrijk, geloof me!! En focus je op de leuke dingen, misschien zijn die er weinig door het pesten, maar blijf strijden!! Ga door voor de momenten waar je wel gelukkig bent en waar je je wel fijn voelt! 🫶 En weet dat je niet alleen bent! 🫂❤️✨ Als je hulp nodig hebt over hoe je het het beste kan vertellen laat het dan zeker weten he liefieeee❤️‍🩹 Ik help graag! 💋 

ennnnn heel belangrijk het is NIET jou fout dat je word gepest, echt niet! het zegt iets over hoe laag de mensen staan die jou pesten, jij bent eigenlijk heel sterk!

voor nu, heel veel succes, en laat me weten als je ergens hulp mee nodig hebt ofzoo love youuu knapiee ❤️❤️❤️

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 20, 2026

Ja vertel het je ouders en misschien je leraar of lerares die kunnen er misschien wat aan doen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 20, 2026

Zorg vooral goed voor jezelf!

hxuntedlove
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 21, 2026

Hoiii 

Dat is heel lastig. Ik wil je proberen te helpen. Je kan er met iemand over praten (bijv. vertrouwingspersoon, ouders of leraren). Het klinkt misschien rot, maar probeer het te negeren. Misschien helpt het. Het is heel goed dat je durft om hierover te praten op de Kindertelefoon. Blijf sterk!💗