Vraag

vriendin lult geheimen door

  • 27 March 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb een broer. Hij dealt in een soort doping, en iets van wiet ofzo. Toen ik hier achter kwam heb ik een vriendin het vertelt, omdat zij mij ook van haar eetstoornis vertelt had.

Nu heeft zij dat over mij broer door lopen lullen, en ze heeft het verhaal nog erger gemaakt, dat hij in harddrugs dealt ofzo, en dat er mensen met pistolen in ons huis waren en dat soort dingen. Nu is m'n broer dus echt super boos op mij, en zit ik echt in de problemen.

Heeft iemand tips om om te gaan met deze situatie?

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen. Plaats geen persoonlijke gegevens van anderen.


1 reactie

Reputatie 1
Badge

echt kut dat je vriendin het door heeft lopen lullen, zeker weten omdat je haar vertrouwde! 

ik weet niet echt goed hoe je er mee om kan gaan, maar ik heb wel tips:

  • vertel niet haar geheimen door of verzin roddels over haar, ze kan dat aangeven bij iemand en dan ben jij opeens het probleem.
  • praat er met een docent of therapeut over, (of met je ouders, moet je wel ff zeggen dat ze gwn je geheimen door lult) 
  • vraag haar waarom ze het heeft door verteld en het erger heeft gemaakt, het kan zijn dat ze gewoon aandacht wilt.
  • als ze het doet om jou een slecht gevoel te geven, laat het niet merken, dan vindt ze het zelf niet meer leuk en zal het (waarschijnlijk) snel stoppen.

hoop dat dit helpt! 

-   Kiki

Reageer