Vraag

vriendenprobleem

  • 16 September 2021
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Hey,

 

ik heb een probleem met vrienden maken nooit echt gelukt nadat ik gepest werd sinds groep 6-8 omdat ik niet rijk was maar gewoon echt €0 mijn ouders hebben serieus geen inkomen, maar krijgt dagelijks €20 van een ‘vriend’. 
 

Nu ik in de 4e zit heb ik nog steeds geen vrienden sinds groep 6 meer en nu weet ik niet meer hoe ik moet omgaan met mensen en veel dingen vind ik awkward of raar en de helft snap ik er niet van. Enige waar jongens over praten is tieten kont en drank en roken etc. Ik snap dat allemaal niet kan iemand me helpen hoe ik wel kan communiceren zonder mee te doen aan dit onderwerp? 
 

op mijn school zitten alleen maar dit soort types en in m’n hockeyteam misschien maar dat weet ik nog niet. 
 

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik zou zeggen wees je zelf

Reputatie 7
Badge +19

voor mij gaat vrienden maken als van zelf je hoeft er niet bij te horen ga naar iemand toe waarvan je denkt die is aardig daar wil ik vrienden mee zijn  vertel je naam stel vragen en knoop een gesprek aan ik ben nog maar 12 maar je hoeft het niet over tieten kont en drank en roken etc. te hebben als je dat niet wilt

Reageer