vrienden negeren me

  • 16 January 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Badge

Hoi, 

Sinds vorig jaar ben ik hele goede vrienden geworden met een meisje uit mijn klas. Dat jaar kwam ik toevallig ook met haar in het hockeyteam. In het hockeyteam negeerde ze mij heel de tijd, omdat ik daar niet bepaald de populairste was. In de klas was ik dat wel meer. 

Nu zit ik in de eerste, en dat meisje dus ook. We gingen samen met nog wat andere meiden uit de klas steeds meer om met meiden uit andere klassen (ook eerste klassers, dat wel). Mijn vriendin, dat meisje dus, gaat nu alleen nog maar met hun om en ik denk dat dat komt omdat zij de populaire meiden van de school zijn.

Ik mag die meiden uit die andere klassen helemaal niet, maar weet niet hoe ik dat moet vertellen. Ik ga dus nu meer m´n eigen gang in de pauze´s en m´n vriendin ook. Ze negeert me nu volledig, alleen maar omdat ik  minder populair ben. 

Populair zijn boeit me eigenlijk niks, maar toch wil ik gewoon nog vrienden blijven. Heeft iemand tips/ervaringen? 

Groetjesss :)


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hai jegrotebro, 
Heb je al met haar gepraat? Dan weet je ook hoe zij erover denkt! Ik denk dat praten je goed gaat helpen! Het is niet eerlijk van haar dat je in de klas goed genoeg voor haar bent, en op het hockeyveld niet.  Het is goed dat je ook andere vriendinnen hebt, behalve haar! 
Ik hoop dat ik je goed geholpen heb!

Succes en groetjes van mij :)

Reageer