Skip to main content

Vragenlijst: School (zeer interessant)


Hey Hoi!



Ik Ben Karim en ik ga jullie 15 korte Vragen

stellen! wees er klaar voor

Extra: Doe "--" als jij er geen mening erover hebt

Doeg!



1. Vind je school leuk

2. Welk niveau heb jij?

3. Wat is je droombaan

4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt

5. Heb jij ooit iemand gepest op school?

6. Wat is je meest favorite vak

7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening?

8. Ben jij verliefd

9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken?

10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind)

11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken)

12. Zou jij het VWO willen doen?

13.Wou jij ooit slimmer willen zijn?

14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken

15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen?



Bedankt en suc6 met je antwoorden delen en erover praten!

268 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey Hoi!

Ik Ben Karim en ik ga jullie 15 korte Vragen
stellen! wees er klaar voor
Extra: Doe "--" als jij er geen mening erover hebt
Doeg!

1. Vind je school leuk= ja
2. Welk niveau heb jij?= ik doe mavo
3. Wat is je droombaan= kleuterjuf worden
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt= ik heb echt geen iedee maar ik moet dan wel eerst havo gaan doen
5. Heb jij ooit iemand gepest op school?= nee
6. Wat is je meest favorite vak= wis/lo
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening?= soms eige mening soms nie
8. Ben jij verliefd= beetje
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken?= heb eig geen iedee
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind)= o onvoldoendes
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken)= voor wis wel dat vind ik leuk maar de rest nie
12. Zou jij het VWO willen doen?= nee
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn?= soms voor moeilijke toetsen
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken= ja
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen?= ja

Bedankt en suc6 met je antwoorden delen en erover praten!

 

Badge

1. Vind je school leuk?

ja, best wel. Vooral om mijn vrienden te zien en nieuwe dingen te leren

2. Welk niveau heb jij?

ik heb VWO

3. Wat is je droombaan?

iets in de bio-informatica of cybercrime.

4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt?

geen idee, eerst nog 4 jaar VWO en dan 4 jaar universiteit

5. Heb jij ooit iemand gepest op school?

nee

6. Wat is je meest favorite vak?

muziek of coderen(informatica)

7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening?

ik heb vaak mijn eigen mening, maar als andere goede argumenten hebben wil ik best van mening veranderen

8. Ben jij verliefd?

nee

9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken?

denken aan hoe makkelijk het dan op de toets wordt en mezelf belonen als ik het af heb

10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind)

goed, ik sta momenteel cumlaude

11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken)

nee, maar als ik de toets goed maak ben ik wel heel blij

12. Zou jij het VWO willen doen?

dat doe ik momenteel en het gaat me goed af

13.Wou jij ooit slimmer willen zijn?

soms wel, dat ik beter was in talen

14. Heb jij ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken?

nee

15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen?

nee

1. Vind je school leuk Jawel
2. Welk niveau heb jij? Vwo
3. Wat is je droombaan Oncoloog
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt tot m’n 32ste
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Nee
6. Wat is je meest favorite vak ehm Latijn
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Eigen mening
8. Ben jij verliefd niet meer
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? gewoon doen
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) ehm, een 7, rest 8 of 9
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) soms
12. Zou jij het VWO willen doen? nvt
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? nee, ik wou ‘normaal’ zijn
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken nee
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? ja

Reputatie 5
Badge +2

1. Vind je school leuk?

Zeker! Vooral door m’n vrienden, dat wel
2. Welk niveau heb jij?

VWO
3. Wat is je droombaan?

Iets met mensen helpen, mr weet nog niet wat dan prc 
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt?

Weet nog niet
5. Heb jij ooit iemand gepest op school?

Nope, zou ik nooit doen, wel zelf gepest 
6. Wat is je meest favorite vak?

Scheikunde 
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening?

Als t me niet echt boeit ga ik mee, mr anders heb ik een vrij sterke mening😅
8. Ben jij verliefd?

Nee, nooit geweest ook
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken?

Mn motivatie is dat ik zwaar in de problemen zit als ik t niet zou maken. Dus dan doe ik t de nacht van te voren alsnog, niet aan te raden… Mr bepaalde vakken vind ik wel interessant om te maken, dus dan hoef ik mezelf niet te motiveren 
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) Heel goed eigenlijk
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken)

Jawel, als ik t onderwerp leuk vindt verdiep ik me er echt in anders vind ik t echt verschrikkelijk 
12. Zou jij het VWO willen doen?

Ja, doe t al 
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn?

Nee, slim zijn is niet alleen maar leuk 
14. Heb jij ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken? 
Nee 
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen?
Nee 
Bedankt en suc6 met je antwoorden delen en erover praten!

Reputatie 7
Badge +17

Hey Hoi!

Ik Ben Karim en ik ga jullie 15 korte Vragen
stellen! wees er klaar voor
Extra: Doe "--" als jij er geen mening erover hebt
Doeg!

1. Vind je school leuk? Soms
2. Welk niveau heb jij? Havo
3. Wat is je droombaan? YouTube
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt? 0 dagen
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Ja
6. Wat is je meest favorite vak? gym
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Mee, maar soms mijn eigen
8. Ben jij verliefd? Ja
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Denken, dan ben ik er mee klaar voor de week
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) (groep 8) topo 2.3
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) nee
12. Zou jij het VWO willen doen? Nee
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Ja
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken ja
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Nee

Bedankt en suc6 met je antwoorden delen en erover praten!

Groetjes mij@Anoniemxv 

 

Reputatie 2
Badge

1. Vind je school leuk

nee

2. Welk niveau heb jij?

nu vwo, volgend jaar havo maar daarna vwo eracheraan

3. Wat is je droombaan

geen idee wss iets in geneeskunde

4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt

nu vwo 3 dus dan nog: havo 4 en 5 en vwo 5 en 6

studie 6 jaar dus nog zo’n 10 jaar (zover ik weet)

5. Heb jij ooit iemand gepest op school?

nee

6. Wat is je meest favorite vak

Spaans en Biologie

7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening?

ik ga sneller mee met wat andere zeggen

8. Ben jij verliefd

zeker

9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken?

nou heb best goede motivatie uit mezelf, dit schooljaar hw vrijstelling gehad (heeft redenen)

10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind)

5 onvoldoendes vlgm

11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken)

ligt eraan

12. Zou jij het VWO willen doen?

ja dus

13.Wou jij ooit slimmer willen zijn?

op de basisschool zeker niet maar nu wel opzich

14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken

dit jaar vaak genoeg, mijn mentor gaf aan dat als het iets erger werd ik thuis kwam te zitten door de stress

15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen?

nee dat gelukkig niet

Reputatie 7
Badge +19

1. Vind je school leuk. Ja hoor, blij dat het vakantie wordt maar ik heb geen hekel aan schoolm

2. Welk niveau heb jij? VWO  ath. 

3. Wat is je droombaan. Biologische boer 😎

4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt. Na de middelbare nog zeker 4 á 5 jaar (wrs Wageningen)

5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Nee, echt nooit.

6. Wat is je meest favorite vak. Biologie

7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Ik heb zeker een eigen mening(svorming) ☺️

8. Ben jij verliefd. Ja 🥰

9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Dan kijk ik even naar buiten en denk aan later en dat ik het nodig heb.

10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind).  Laagste een 7.3

11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) als ik het interessant vind gaat het wel wat makkelijker eerlijk gezegd. 

12. Zou jij het VWO willen doen? Doe ik maar ik had andere zoals mavo havo ook prima gevonden. 

13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Nee hoor 

14. Heb jij ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken. Afgelopen tijd was ik psychisch niet stabiel en  heb ik dat wel eens gedacht. Nu niet meer hoor!

15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Idem. Ik ben echt bang geweest dat het allemaal heel anders zou gaan maar ik heb mezelf weer op de rails 😎😍 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Laagste 7.3!? Hoe dan @Tartan14 ?

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +8

Hey Hoi!

Ik Ben Karim en ik ga jullie 15 korte Vragen
stellen! wees er klaar voor
Extra: Doe "--" als jij er geen mening erover hebt
Doeg!

1. Vind je school leuk Ja hoor! Het is prima! Ik ga er niet elke dag zingend en huppelend naartoe haha maar it’s fine! (Mijn humor 🤭)
2. Welk niveau heb jij? Vwo gymm!
3. Wat is je droombaan Het lijkt mij momenteel het leukste om iets te doen met criminologie! Misschien rechercheur! Ik begin alvast met oefenen hoe je serieus moet kijken 😉.  
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt Pff, lang! 
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Nee! Absoluut niet!
6. Wat is je meest favorite vak Nadat ik een 8,4 heb gehaald voor mijn Ak pw haha (wat ik nooit zou durven dromen) begin ik het leuker te vinden!
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Ik heb mijn eigen sterke meningxd.  
8. Ben jij verliefd Jaa! Hij is zo knap en lief 😊🙈
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? gewoon doen! Muziekje aanzetten, chocola erbij en de pen openklikken(of hoe je het ook zegt haha)
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) Momenteel geen onvoldoendes voor mij😉
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) Jaa eigenlijk wel! Soms heb ik niet zoveel concentratie maar sommige vakken vind ik heel interessant! Het is niet dat ik elke dag gemotiveerd ben hoorxp. 
12. Zou jij het VWO willen doen? Ik doe al Vwo:). Het is wel pittig 🌶️ maar het lukt als ik mijn best doe!
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Misschien wel, maar ik ben tevreden. Ik hoef geen Einstein te zijn hoor hoewel ik wel een beetje tegen die mensen opkijken die zonder te leren een super mooie cijfer halen maar ik gun ze het zeker ook <3
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken Meestal heb ik wel een beetje een negatief gevoel tijdens toetsweken, maar na een toetsweek is het zo chill! 
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Nee eigenlijk niet! 

Bedankt en suc6 met je antwoorden delen en erover praten!

 

Reputatie 7
Badge +8

Laagste 7.3!? Hoe dan @Tartan14 ?

Groetjes mij @anoniemxv

Hahah! @Tartan14, mijn laagste was een 2,3 hoor🙈. Complimenten hoorxd!

Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +8

Laagste cijfer bedoel ik trouwens! Niet dat ik ergens een 2,3 voorstaat (gelukkig niet haha), maar mijn laagste gemiddelde is ook maar een 5,8 (afgerond een 6 😉!)

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +19

Haha van mij was dat ook een eindcijfer ofwel gemiddelde. 😊😊 Ik heb ook wel een 4 gehad ergens en een 4,2 .  Groetjes 😘

1. Vind je school leuk Ja hoor
2. Welk niveau heb jij? Ik deed Havo. Maar op mijn school zijn er geen docenten die in de bovenbouw les mogen geven aan de havisten. Daarom ben ik afgestroomd naar TL.
3. Wat is je droombaan? Idk
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt -
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? 1 Maand. Na die maand dacht ik: "Waar ben ik mee bezig??" 
6. Wat is je meest favorite vak? Crea
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Mijn eigen mening 
8. Ben jij verliefd? Nope
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Niet
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) Geen onvoldoendes sinds de basisschool 
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) Jawel
12. Zou jij het VWO willen doen? Eerst maar de TL afmaken.
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Je kunt niet slimmer zijn. Je bent slim op je eigen manier.
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken? Nee.
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? -

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 2
Badge +1

1. Vind je school leuk

Ja hoor, best prima.
2. Welk niveau heb jij?

Atheneum
3. Wat is je droombaan

Piloot voor de luchtmacht.
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt

Ik heb geen idee, rond de 4 tot 6 jaar.
5. Heb jij ooit iemand gepest op school?

Nee.
6. Wat is je meest favorite vak?

Wiskunde of natuurkunde.
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening?

Het boeit me vrij weinig wat andere mensen zeggen, dus eigen mening ig.
8. Ben jij verliefd

Nee, gelukkig niet.
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken?

Ik maak vrij weinig huiswerk en als ik dat wel doe is het op school.
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind)

Ik sta 0 tekorten en ga volgend jaar naar A4 :)
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken)

Eigenlijk wel ja.
12. Zou jij het VWO willen doen?

Nee joh. 
13. Zou jij ooit slimmer willen zijn?

Alleen als ik bezig ben met een geschiedenis toets…
14. Heb jij ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken

Nee.
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen?

Nee.

Reputatie 2
Badge

1. Vind je school leuk? HELL NAH
2. Welk niveau heb jij? Gymnasium-2
3. Wat is je droombaan? Het liefste zou ik een elektronicabedrijf willen beginnen.
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt? Goeie vraag, geen idee.
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Ik heb een keer een kind dat in mijn arm beet zo hard teruggebeten dat hij huilend wegrende.
6. Wat is je meest favoriete vak? Alles techniek. Wiskunde/natuurkunde is ook wel ok.
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Ligt eraan.
8. Ben jij verliefd? Nope.
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Als ik mijn hw maak, dan kan ik volgend jaar naar een andere school.
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) Grieks 1.6 voor de toetsweek 😰.
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken)? Nee.
12. Zou jij het VWO willen doen? Ja, want ik ga volgend jaar naar TECHNISCH ATHENEUM.
13. Zou jij ooit slimmer willen zijn? Nee, dan gaan mensen dingen aan mij vragen.
14. Heb jij ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken? Elke toetsweek.
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Mijn ouders wel.

Vind je school leuk
2. Welk niveau heb jij? VWO
3. Wat is je droombaan Rechten
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt ik zit nu op het VO
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Nope! 
6. Wat is je meest favorite vak? Tekenen
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Probeer het wel te hebben maar sommige drammen heel erg door op hun eige
8. Ben jij verliefd? Uhhh ja
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Planners maken
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) 1 onvoldoende
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) Soms
12. Zou jij het VWO willen doen? Ik doe het toch haha
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Nee
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken. Nope
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Nope

Reputatie 5
Badge +1

 

Hey Hoi!

Ik Ben Karim en ik ga jullie 15 korte Vragen
stellen! wees er klaar voor
Extra: Doe "--" als jij er geen mening erover hebt
Doeg!

1. Vind je school leuk opzich school wel, maar njet huiswerk en toetsen en zo 
2. Welk niveau heb jij? Vwo
3. Wat is je droombaan misschien iets van arts of zo 
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt echt heel lang de studie zelf duurt minimaal 6 jaar, maar daarna mket je nog 6 jaar of zo stage gaan lopen volgensmij en dan ben je als arts 
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Neeee
6. Wat is je meest favorite vak ik denk de kunstlessen, diee zijn heel leuk en anders biologie of zo                                7.Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Ik denk day ik meestal wel mn eigen mening zeg, maar die is ook vaak die van de andsren, als dat njet zo is dan zeg ik vaak hmm of zo             8 . Ben jij verliefd
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Dat ik dan een beloning mag als ik 't af heb zoals even serie kijken of een stuk chocola of zo 
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) wel goed 
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) hmmm
12. Zou jij het VWO willen doen?  Ja
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Ja tuurlijk 
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken niet echt 
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Ja 

Bedankt en suc6 met je antwoorden delen en erover praten!

Ajbb, was leuk!

Reputatie 6
Badge +3

Extra: Doe "--" als jij er geen mening erover hebt

Doeg!

 

1. Vind je school leuk? mwah haha, soms 

2. Welk niveau heb jij? Vwo 

3. Wat is je droombaan?  Psycholoog zijn

4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt? Lang haha, weet niet precies 

5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Nee

6. Wat is je meest favorite vak? Gym 

7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Ik heb meestal mijn eigen mening maar zeg er nooit wat van

8. Ben jij verliefd? Nee op dit moment niet

9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Pfoeh eeuh door bv een kladblok helemaal vol te schijven

10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) geen onvoldoendes

11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) Soms, ik kan mezelf echt helemaal ophypen om te studeren en dan echt héél effectief werken 

12. Zou jij het VWO willen doen? Ik doe het al

13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Soms wil ik wel nog slimmer zijn ja 

14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken? Waarschijnlijk 

15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Ja, toen in heel diep zat en ik niet had gedacht dat ik hier vandaag nog zou staan

 

Liefs 

Anoniem789 

Reageer