Vraag

vragenlijst pesten

  • 25 October 2023
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 3
Badge

VRAGENLIJST PESTEN: 

  1.  Word je gepest(weet dat je niet de enige ben ❤️) (want ik wordt ook gepest 
  2. weten je ouders of mentor (of iemand anders) alleen er over piekeren maakt je alleen maar onzeker praat er over help echt 
  3. Hebben jullie mentale problemen door het pesten 
  4. ❤️❤️je bent uniek ❤️❤️
    lieve groetjes ❤️🤗

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
  1.  Word je gepest(weet dat je niet de enige ben ❤️) (want ik wordt ook gepest yup, ik heb dat al sinds de basisschool. Komt door het feit dat ik cptss heb en daardoor anders ben en anders doe. 
  2. weten je ouders of mentor (of iemand anders) alleen er over piekeren maakt je alleen maar onzeker praat er over help echt  mijn moeder heeft het altijd al geweten en mijn mentor weet het ook. Ze kunnen vaak niet zoveel. Maar met ze praten is wel fijn. 
  3. Hebben jullie mentale problemen door het pesten ik had ze al maar ik denk wel dat het pesten wel impact heeft gemaakt. 
  4. ❤️❤️je bent uniek ❤️❤️
    lieve groetjes ❤️🤗 dankje :)
Reputatie 3
Badge
  1. Word je gepest(weet dat je niet de enige ben ❤️) (want ik wordt ook gepest 
    Ja
  2. weten je ouders of mentor (of iemand anders) alleen er over piekeren maakt je alleen maar onzeker praat er over help echt 
    Ja mijn ouders en mentor weten het.
  3. Hebben jullie mentale problemen door het pesten 
    ja ik heb een lange tijd slechte cijfer gekregen daardoor werden mijn ouders kwaad op mij en ik kan nogsteeds niet leren voor school. Ik huil ook vaak snachts
  4. ❤️❤️je bent uniek ❤️❤️ thanks
    lieve groetjes me
Reputatie 7
Badge +17

VRAGENLIJST PESTEN: 

  1.  Word je gepest(weet dat je niet de enige ben ❤️) (want ik wordt ook gepest . Nee nu niet meer maar een tijdje wel in de brugklas.
  2. weten je ouders of mentor (of iemand anders) alleen er over piekeren maakt je alleen maar onzeker praat er over help echt . Ja ik heb alles verteld maar toen was het al voorbij :)
  3. Hebben jullie mentale problemen door het pesten> Het stopte gelukkig  maar ik zat er toen wel even mee ja, het maakte me wat beschaamd en onzeker. Maar het hield op en ik sta ook sterker in mn schoenen zeg maar :)
  4. ❤️❤️je bent uniek ❤️❤️ dankjewel! Dat is lief! 😍 Jij ook ! 😘
    lieve groetjes ❤️🤗

Ook van mij, groetjes en liefs, Tartan X

 

 

Reageer