Jammer dat er zo weinig mensen reageren
- ben je wel is gepest? Ja kort
- heb je ooit wel is iemand gepest? nee ik nooit
- hoelang ben je gepest? half jaar in gr 6
- kwamen er mensen voor je op? ja na een tijdje , 2 jongens die nog steeds bff''s zijn
- wisten je ouders het? Nee
- wist je school het? ja
- wat deden ze eraan? de pesters zijn uit elkaar gehaald, 1 ging naar een andere school ( had zelf problemen thuis ook wel weer zielig) de andere ging zich veel beter gedragen toen die ene weg was.
- wat gebeurde er? dat dus (zie 7)
- hoe is het gestopt? zie 7
- wat deed je er tegen? ik ben behoorlijk weerbaar dus ik beet van me af. maar ik ben blij dat het maar even was, ik ben liever in harmonie en liefde
Lieve groetjes Ellen -xxx-
- ben je wel is gepest? Ja
- heb je ooit wel is iemand gepest? Nee
- hoelang ben je gepest? 6 jaar, nu nog steeds
- kwamen er mensen voor je op? nee
- wisten je ouders het? nee
- wist je school het? een beetje
- wat deden ze eraan? niks want dat mocht niet van mij omdat het dan erger zou worden
- wat gebeurde er? Ze lachten me uit, liepen expres tegen me aan en scholden me uit met mn eigen naam
- hoe is het gestopt? is niet gestopt
- wat deed je er tegen? niks want ik durfde het niet, ik kijk meestal gewoon weg en probeer weg te lopen
a.u.b ga naar iemand toe en vertel het dit moet stoppen
dat werkt niet, ik heb het al wel eens gedaan en het werd toen alleen maar veel erger.
dat werkt niet, ik heb het al wel eens gedaan en het werd toen alleen maar veel erger.
Oh probeer het alsjeblieft nog een keer en als dat niet Lukt 3 maal is scheepsrecht
Ben je wel eens gepest? ja
Heb je ooit iemand gepest? voorzover ik het weet niet
hoelang ben je gepest? Vanaf de kleuters tot nu dus 10 jaar
Kwamen mensen voor je op? nu wel maar anders nooit
Wisten je ouders het? nee nu wel van vroeger maar ja
Wist je school het? Ja half
wat deden ze eraan? niet veel
Wat gebeurden er? Cyberpesten, aangereden met fietsen in elkaar geslagen uitschelden roddelen in brandnetels gegooid gekleineerd dood toe gewenst gelukkig is het nu minder erg want ik zit in een vriendengroep met hele lieve mensen.
hoe is het gestopt? Nooit helemaal niet echt
Wat deet je ertegen? ik werd vorig jaar er heel vaak aggreseagressief van.