Vraag

voor schut gezet door nichtje

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 787 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben van de zomer een keer flink voor schut gezet door mijn nichtje van 13. We waren samen gaan zwemmen bij een meer en ik deed een handdoek voor houden tijdens het omkleden. Toen we ons terug aan het omkleden waren was zij al klaar en ik was nog aan het kloten met mijn handdoek enzo. En inneens trok ze mijn handdoek weg en daar stond ik dan in mijn nakie. we hadden alle spullen in de tas zitten en die had ze ook, dus ik stond daar naakt zonder iets. Met mijn handen voor mijn piemel. Ik schaamde me dood, want ik heb een micro-penis van 2 cm. Ze zei dat ik mijn kleren terug kreeg als ik naakt een paar yoga poses aannam. Iedereen heeft me af zien gaan. Ik schaamde me echt dood. En zij maar lachen. Dit is toch niet grappig, of wel?


2 reacties

Reputatie 1
Badge

hiii

Dit is TOTAAL niet grappig. Dat mensen je zien in je nakie is niet fijn. Heb je daarna met je nicht gepraat over waarom ze dat deed??  Want dit is gewoon niet normaal.

Reputatie 2
Badge

Ooo ik zou dit zo kut vinden, ik zou dit aan de rest van je famllie vertellen en dan krijgt ze lekker een jaar lang huisarrest dat noem je dan karma voor haar. JUST SAY IT. niks is toch een fijner gevoel dan dat je familie helemaal raged om dat kaolo nichtje

Reageer