Hi!
Ik wou even wat kwijt voor iedereen die gepest wordt , of een pestverleden heeft.
Voor alle pestkoppen en meelopers
STOP NU!
Pesten is laf. Het is laag, de pester zelf, maar de meelopers ook enorm. Ik snap dat je bang bent om zelf gepest te worden. Maar ga naar een docent/vertrouwenspersoon en geef het aan! Zeg dat hij/zij niet moet vertellen dat jij het hebt gezegd, omdat er anders kans is dat mensen zeggen dat je “snitcht” wat complete BULLSHIT is. (Sorry dat ik dat even zei , maar helpen is wat anders als snitchen!)
stop allemaal, je kwetst iemand ookal lijk dat soms niet zo. Mensen hebben er soms jarenlang last van. Van dat ene grapje over zijn/haar uiterlijk. Mensen worden onzeker, voelen zichzelf slecht , vallen elke avond huilend in slaap. allemaal door jou “geintjes”
VOOR ALLE SLACHTOFFERS;
ik ben er voor jullie!
ik ben zelf 3.5/4 jaar gepest , en ik ben nu naar de middelbare school gegaan. Ik heb een nieuwe klas en probeer minn onzekerheid en angst voor school te overwinnen. Jij kan dit ook!
Mals je in groep 8 zit; HOU VOL JE BENT ER BIJNA!
en als je dat niet doet; Kijk naar een oplossing voor een nieuwe school bvb.
Praat met mensen die je vertrouwt! Praten lucht op en helpt! STAY STRONG!
Stuur hier jou vragen/verhalen over pesten neer , en wij geven je tips&hulp en luisteren altijd! ZET M OP!<3
Je bent prachtig en goed zoals je bent. Onthoud dat ALTIJD!
bedankt dat je tot hier hebt gelezen , hopelijk heb je er wat aan gehad.