Voor alle pesters en pestslachtoffers onder ons! LEES DIT AUB!

  • 20 June 2020
  • 9 reacties
  • 222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi!🖐🏻

Ik wou even wat kwijt voor iedereen die gepest wordt , of een pestverleden heeft.

Voor alle pestkoppen en meelopers

STOP NU!

Pesten is laf. Het is laag, de pester zelf, maar de meelopers ook enorm. Ik snap dat je bang bent om zelf gepest te worden. Maar ga naar een docent/vertrouwenspersoon en geef het aan! Zeg dat hij/zij niet moet vertellen dat jij het hebt gezegd, omdat er anders kans is dat mensen zeggen dat je “snitcht” wat complete BULLSHIT is. (Sorry dat ik dat even zei , maar helpen is wat anders als snitchen!)

stop allemaal, je kwetst iemand ookal lijk dat soms niet zo. Mensen hebben er soms jarenlang last van. Van dat ene grapje over zijn/haar uiterlijk. Mensen worden onzeker, voelen zichzelf slecht , vallen elke avond huilend in slaap. allemaal door jou “geintjes”

 

 

VOOR ALLE SLACHTOFFERS;

ik ben er voor jullie!

ik ben zelf 3.5/4 jaar gepest , en ik ben nu naar de middelbare school gegaan. Ik heb een nieuwe klas en probeer minn onzekerheid en angst voor school te overwinnen. Jij kan dit ook!❤️

Mals je in groep 8 zit; HOU VOL JE BENT ER BIJNA!

en als je dat niet doet; Kijk naar een oplossing voor een nieuwe school bvb.

Praat met mensen die je vertrouwt! Praten lucht op en helpt!❤️ STAY STRONG!💪🏻

 Stuur hier jou vragen/verhalen over pesten neer , en wij geven je tips&hulp en luisteren altijd! ZET M OP!<3

Je bent prachtig en goed zoals je bent. Onthoud dat ALTIJD!

bedankt dat je tot hier hebt gelezen , hopelijk heb je er wat aan gehad.😘


9 reacties

Awww thats sweet

Reputatie 2
Badge +1

Hi!🖐🏻

Ik wou even wat kwijt voor iedereen die gepest wordt , of een pestverleden heeft.

Voor alle pestkoppen en meelopers

STOP NU!

Pesten is laf. Het is laag, de pester zelf, maar de meelopers ook enorm. Ik snap dat je bang bent om zelf gepest te worden. Maar ga naar een docent/vertrouwenspersoon en geef het aan! Zeg dat hij/zij niet moet vertellen dat jij het hebt gezegd, omdat er anders kans is dat mensen zeggen dat je “snitcht” wat complete BULLSHIT is. (Sorry dat ik dat even zei , maar helpen is wat anders als snitchen!)

stop allemaal, je kwetst iemand ookal lijk dat soms niet zo. Mensen hebben er soms jarenlang last van. Van dat ene grapje over zijn/haar uiterlijk. Mensen worden onzeker, voelen zichzelf slecht , vallen elke avond huilend in slaap. allemaal door jou “geintjes”

 

 

VOOR ALLE SLACHTOFFERS;

ik ben er voor jullie!

ik ben zelf 3.5/4 jaar gepest , en ik ben nu naar de middelbare school gegaan. Ik heb een nieuwe klas en probeer minn onzekerheid en angst voor school te overwinnen. Jij kan dit ook!❤️

Mals je in groep 8 zit; HOU VOL JE BENT ER BIJNA!

en als je dat niet doet; Kijk naar een oplossing voor een nieuwe school bvb.

Praat met mensen die je vertrouwt! Praten lucht op en helpt!❤️ STAY STRONG!💪🏻

 Stuur hier jou vragen/verhalen over pesten neer , en wij geven je tips&hulp en luisteren altijd! ZET M OP!<3

Je bent prachtig en goed zoals je bent. Onthoud dat ALTIJD!

bedankt dat je tot hier hebt gelezen , hopelijk heb je er wat aan gehad.😘

 ❤🍀

Badge

Mooi bericht!

 

Een hele mooie en steunende topic!❤

 

Een mooie topic! Hij zal veel mensen helpen! ❤👍

Badge

Hi!🖐🏻

Ik wou even wat kwijt voor iedereen die gepest wordt , of een pestverleden heeft.

Voor alle pestkoppen en meelopers

STOP NU!

Pesten is laf. Het is laag, de pester zelf, maar de meelopers ook enorm. Ik snap dat je bang bent om zelf gepest te worden. Maar ga naar een docent/vertrouwenspersoon en geef het aan! Zeg dat hij/zij niet moet vertellen dat jij het hebt gezegd, omdat er anders kans is dat mensen zeggen dat je “snitcht” wat complete BULLSHIT is. (Sorry dat ik dat even zei , maar helpen is wat anders als snitchen!)

stop allemaal, je kwetst iemand ookal lijk dat soms niet zo. Mensen hebben er soms jarenlang last van. Van dat ene grapje over zijn/haar uiterlijk. Mensen worden onzeker, voelen zichzelf slecht , vallen elke avond huilend in slaap. allemaal door jou “geintjes”

 

 

VOOR ALLE SLACHTOFFERS;

ik ben er voor jullie!

ik ben zelf 3.5/4 jaar gepest , en ik ben nu naar de middelbare school gegaan. Ik heb een nieuwe klas en probeer minn onzekerheid en angst voor school te overwinnen. Jij kan dit ook!❤️

Mals je in groep 8 zit; HOU VOL JE BENT ER BIJNA!

en als je dat niet doet; Kijk naar een oplossing voor een nieuwe school bvb.

Praat met mensen die je vertrouwt! Praten lucht op en helpt!❤️ STAY STRONG!💪🏻

 Stuur hier jou vragen/verhalen over pesten neer , en wij geven je tips&hulp en luisteren altijd! ZET M OP!<3

Je bent prachtig en goed zoals je bent. Onthoud dat ALTIJD!

bedankt dat je tot hier hebt gelezen , hopelijk heb je er wat aan gehad.😘

 Heyy!

Ik ben zelf 8 jaar gepest en ik heb dr nooit wat aan gedaan nu ik in klas 1 zit heb ik dr fkk veel spijt van gehad. Ik ben 3x in elkaar getrapt 1x gewoon idkk wat het was maar ze sloeg me en trapte me gwn paar blauwe plekjes en 1x gewoon zei iemand kom vechten ben toch sterker

En toen trapte ze me en ik weer terug en daarna zei en k stopte en toen de volgende dag ging dat weer door.. Ik ben staan hangen op school met mn rug tegen het raam aan totdat er een vrouw naar buiten kwam en me zag en wist dat het niet goed ging. En me hielp. Toen had ik een afspraak gemaakt als dat gepest door zou gaan dat die meiden moesten blijven op school totdat ik weg ben.. Maar ze waren gestopt totdat ik in groep 8 kwam en ze doorgingen dus ik naar die juf ging en ze zei dat het niet meer telde omdat ze mn juf niet meer was. Sindsdien ben ik gepest.. Me kamp was helemaal verpest en gwn mn hele leven. Ik had gehoopt dat ik een nieuwe start kon maken in klas 1 maar dat was ook niet goed.. Ik ben doodsbedreigt.. Uitgescholden.. 5 vrienden kwijt geraakt..

Ik weet niet meer wat ik allemaal moet doen. Na die bedreiging ben k naar mn mentor gegaan maar de voroge x deed die dr niks aan en dit x wel en toen kwam dat mens weer en begon weer kut te doen en die andere ook en begon weer te dreigen..

Ik heb ze geen aandacht meer gegeven

En ze zijn gestopt

Alleen nu wilr dat meisje weer vrienden zijn. Alleen ik niet en dat weet ze maar toch blijft het zo

Dit was soort van mijn verhaal

Groetjess 

thanks joh ik word zelf ook gepest dat is echt superstom fijn om te horen dat jij er ook zo over denkt!

ps: ze schelden mij uit voor nerd maar ik heb vier redenen waardoor het minder erg is!!! wil je ze weten zoek dan voor nerd op en kijk bij: voor alle kinderen die worden uitgescholden voor nerd!

Badge

Tranen in m'n ogen

 

wat jij zegt heb ik dus ook,
zelf ben ik 4.5 jaar gepest en toen ik op het middelbaar kwam besefte ik pas hoe ik had geleeft, naja eigenlijk niet. altijd achterom kijken of die pest koppen je volgen altijd in angst leven. mijn ervaaring met pesten heb ik omgezet in stres en woede, na 3 jaar therapie (7.5 jaar later) ben ik een persoon die op komt voor mensen die gepest worden, ik ben vriendin met de mensen die geen vrienden hadden, zo vorm ik een groepje op school, zelf heb ik karate gedaan om mijn woede ergens op af te richten, nu geef k dus karate les aan mijn klas genootjes en aan mn groepje kids. (ik zelf ben 15 bijna 16) nu heb ik een grote groep mensen die ik over hun gepeste periode help, en geloof me de pesters op onze school laten hun allemaal met rust. ik weet dat het niet oke is maar ik heb al heel wat pesters een enkeltje ziekhuis gegeven,
 

dusja ik ben er ook voor de mensen die gepest worden :)

 

Reageer