Skip to main content

volwassenen zijn vreselijk en kinderachtig.

• September 27, 2025
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Hoezo zijn volwassenen ZO kinderachtig? Er wordt altijd gezegd dat jongeren zich te veel laten beïnvloeden door hun emoties en mensen om hun heen maar als er 1 groep in de bevolking is die onbeschoft, kinderachtig, lui en gewoon straight up GEMEEN is, dat zijn volwassenen. Vooral tussen de 40-70, ze denken altijd dat ze zo veel beter zijn dan anderen en alles zo goed weten maar ze staan te janken als eindelijk de realisatie doorkomt in hun veel te dikke schedels dat JA, mensen lijden idd. En niet lijden als in eventjes naar de winkel moeten omdat de augurken op zijn. 

Ook in het openbaar, ik word altijd door mensen die er rond de 50 uitzien compleet uitgescholden en soms zelfs fysiek geïntimideerd, ookal doe ik helemaal niks verkeerd, naar of bemoeiend. Ik ben een heel lief meisje, doe nooit iemand kwaad, krijg meestal goede cijfers, 4havo op een goede school, maar toch alleen omdat ik alt ben en een fatbike heb (soms zelfs zonder de fatbike, dus alleen omdat ik jong & alt ben,) word ik dagelijks lastig gevallen door mensen die toch wel echt beter horen te weten.

Ik ben klaar met aanhoren dat jongeren lui zijn terwijl we de hele gvd tijd die mongolen die denken dat ze heel wat zijn moeten aanhoren, je bent geen politici. Je bent geen God(in). Je bent geen koning(in). Je bent een vieze luie patatzak die elke fucking dag de neiging voelt om het kleine aantal respectvolle jongeren zelfmoordneigingen te geven puur omdat je een slechte dag hebt, wie laat zich nu leiden door emoties?

fuck volwassenen en hun ego.

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 27, 2025

Das wel heftig indd en zeker niet ok. Heb je misschien een mentor of iemand die je kan helpen als je uitgescholden word?

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 29, 2025

Volwassenen zijn ZEKER respectloos. Dit moeten ze echt weten! 

Zelf ben ik ook alt, maar de ouderen mensen kennen alleen natuurlijk de lange rokken en bloesjes. Ze zijn leuke stylen helemaal niet gewend-

Ikzelf heb best wel een grote mond, dus ik zeg meestal wat treug. Geef je grens aan als mensen dkt weer eens zeggen, maar trek je mond niet uitbundig open zoals ik het doe😅

Wens je veel suc6!

NightShadow
  • September 30, 2025

Ja, herkenbaar. Ouders die alles denken te weten en ons dom en werelds vinden als wij ergens iets anders over denken. Opa en oma die ons niet net genoeg vinden wegens onze kleding. Ouderen die steeds over de jeugd van tegenwoordig zeuren. Het is niet oké, maar dit is altijd eigenlijk wel zo geweest. Alleen het wordt steeds meer. En eerlijk, ik snap het ook wel, kinderen bij de Plus die cluppies naar je hoofd gooien omdat je zei dat je geen cluppies voor hun had. Dat is ook niet oké. En dan trekken de volwassenen de hele jeugd over 1 streep. Ik word ook beoordeeld, omdat ik aantrek wat fijn zit. Terwijl ik nog nooit gevaped of gerookt heb, nog nooit een fatbike of elektrisch fiets heb gehad, geen energydrank drink, geen ruzie maak, niet op vervelende plekken hang, geen afval achterlaat, iedereen netjes met u en meneer/mevrouw aanspreek. Maar dat is hun fout, hun zwakte. Zij zien niet hoe mooi en lief wij zijn. Zij zien niet dat we oude vrouwen helpen met de boodschappen, dat we dat gevallen kind troosten en helpen. Zolang wij onszelf maar als mooi en lief blijven zien. Er zitten rotte appels in de jeugd, maar die zijn er altijd al geweest en daar moeten volwassenen omheen kunnen kijken.  Blijf gewoon jezelf en negeer ze als het kan of probeer ze uit te leggen hoe jij erover denkt. In een overvolle tram zullen ze je waarschijnlijk niet vermoorden. En mensen met een alt-style zijn heel erg vaak super lieve mensen!

Forum|alt.badge.img

EINDELIJK IEMAND DIE ER OVER PRAAT mijn ouders zeggen altijd "je mag pas je mening uiten als je 18 bent" ja ik begrijp dat ik soms veel te veel mijn mening uit en dat dat niet handig is MAAR DAT GELT TOCH OOK TOCH NIET VOOL ALLES????

Bit10
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

PRC DIT !!!!!

je kan gewoon aanklagen bij de politie of aan mentor/therapeut vertellen