Vraag

(VERVOLG) Ontmoeting met drillers/gangsters

  • 12 October 2023
  • 0 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Voordat je deze topic leest, klik op deze link om deel 1 te lezen: 

Het gebeurde weer..... die jongens kwamen om meisjes weer lastig te vallen. Me vriendin en ik waren al voorbereid en stonden op afstand. Dit keer ging et iets te ver....... wat er precies gebeurde weet ik niet. Ik vertel wat ik heb gezien. De groep jongens waren bezig een meisje weer lastig te vallen terwijl der vriend erbij was.

(IK BEN NIET ZEKER WAT DIE VRIEND VAN DAT MEISJE HEEFT GEDAAN WANT IK STOND OP EEN AFSTAND TE KIJKEN)

Toen zag ik dat 1 van de jongens wou vechten met dat meisje der vriend het gevecht werd soort van "gestopt", ze liepen toen een stukje weg. Wij stonden voor de school hun bij de brug de groep jongens begonnen die vriend van dat meisje te bedreigen. Ze liepen weer weg en na 10 minuut kwamen ze terug. 1 haalde een mes uit zijn tas en begon de mes al te richten. Gelukkig stonden ze nog op een afstand.... ze kwamen dichterbij en begonnen te bekvechten. Ze gingen weer bij de brug staan alleen stonden ze dit keer iets verder. De jongen met die mes wou die mes gooien maar toen reden een paar mensen langs en ze waren weggegaan. Iets later liepen ze langs en toen die vriend van dat meisje hun zag ging hij gelijk weg gelukkig liepen de jongens richting de anderkant en niet richint ons.

 

Ik HOOP dat dit niet meer zal gebeyren tenzij er wat is zal ik het posten of het forum


0 reacties

Geen reactie

Reageer