Vervelende jongen in me klas

  • 21 January 2023
  • 11 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hello 😃

Ok dusss er is een jongen in me klas ik noem hem even...Tubo. Tubo zegt steeds het n word (ik ben bruin btw en Tubo is wit) en noemt me steeds donker meisje 🙃. Wat ik niet erg vind want nou ja ik ben een donker meisje en het is gwn een feit. Maar hij maakte voor t laatst ook een domme opmerking over me lippen hij zij:"dik lip" het boeit me allemaal eigenlijk niet maar ik wil dat hij me met rust laat en ergens diep van binnen heb ik een soort iritatie ofz want hij doet het vaker. En je zo vast denken zeg het tegen een leerkracht maar die doet toch niks. Dusss ik heb een idee 😈 ik ga doen alsof ik hem leuk vind en akward shit zeggen omdat ik scheid heb aan me imago en ik 4 echte vrienden heb sooo idc. bv als hij zegt donkere meisje zeg ik: Jaaa lekker toch ik zweer ik smaak naar chocolade wil je erachter komen? Of ik kijk hem "verliefd"aan het is dom i know maar als ik zo ga doen wilt hij vast niet in me buurt komen! ik zit in groep 8 dus ik zie die daggoe toch nooit meer. Maar wat ik eigenlijk wil weten is of jullie een ander idee hebben want negeren helpt niet en ook of mij idee effectief is 😌

Bye Bye 😋


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Lijkt me irritant ja.

Misschien kan je als hij nog eens zon opmerking maakt zeggen: herhaal dat eens, en daarna vraag je heel serieus: waarom zeg je dat? Dan dwing je hem om er over na te denken en voelt hij zich misschien stom

Reputatie 3
Badge +1

Hii @twixy_love ,

wat vervelend dat hij die opmerkingen maakt. Als ik jou was zou ik hem gewoon '’ bang '’ maken met  te zeggen herhaal herhaal en dan soort te zeggen wie denk je dat je bent, weet je wel dit soort dingen. Helpt bij mij wel en is wel grappig om te zien hoe mensen er bang van worden

 Groetjess :)

Hi. En je kunt ook als ie zulke dingen zegt hem even aan kijken en dan even schudden met je hoofd heel kort. Alsof je naar iets kijkt dat onbelangrijk blijkt te zijn. Je weet wel soms denk je “ wat is dat?” en dan kijk je en dan is het niks. Nou, die blik dus. Oefen maar eens ;)

Sjammetje xxxxx

Reputatie 4
Badge +1

@jaivy @Sjammetje @anoniem0999 Dankjewel voor de tips ik ga ze allemaal zeker gebruiken! Wish me luck 😅

Reputatie 7
Badge +15

@jaivy @Sjammetje @anoniem0999 Dankjewel voor de tips ik ga ze allemaal zeker gebruiken! Wish me luck 😅

Gebruik die tip van @jaivy , daarmee “condfonteer “ je hem dr mee de kans is groot dat hij het niet meer zal downc *doen* 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Goeie tips allemaal. @Sjammetje  haar tip werkt zeker wel. Heb ik zelf ook wel gedaan.  Dan voelen mensen zich vrij dom XD.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

@jaivy @Sjammetje @anoniem0999 Dankjewel voor de tips ik ga ze allemaal zeker gebruiken! Wish me luck 😅

Gebruik die tip van @jaivy , daarmee “condfonteer “ je hem dr mee de kans is groot dat hij het niet meer zal downc *doen* 

 

Mij_Niet_Gezien 

Ok de eerst volgende keer gebruik ik de tip van @jaivy de tip klinkt ook best effectief!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi. Goeie tips allemaal. @Sjammetje  haar tip werkt zeker wel. Heb ik zelf ook wel gedaan.  Dan voelen mensen zich vrij dom XD.

Groetjes liefs Julian X

K zal de tip van @Sjammetje gebruiken tijdens de les ofz want dan mag je eig niet echt praten.

X Twixy :D

Reputatie 4
Badge +1

Onnodige quotes verwijderd

OMG you also like hamburgers same bro 😃

Onnodige quotes verwijderd

OMG you also like hamburgers same bro 😃

Watch him he’s bad news! Discriminator!

Reputatie 4
Badge +1

Onnodige quotes verwijderd

OMG you also like hamburgers same bro 😃

Watch him he’s bad news! Discriminator!

hij is kpt raar en 100% onzeker @Sjammetje 

Reageer