Vraag

vervelend kind

  • 17 September 2022
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoiiiii, ik weet ff niet meer wat ik moet doen… dat zit zo…

nou kijk er zit dus een meisje op mijn sport (in mijn team) maar we klikken niet echt met elkaar

ze verspreid de hele tijd roddels scheld me uit is bazig en speelt extra hard ballen naar mij zodat ze tegen mij aan komen… maar ook bijvoorbeeld  op een (slaap) kamp van mijn sport (ik kan niet goed slapen van wege een ziekte dus sliep ik 4 van de 5 nachten thuis) waar ik een keer toevallig samen met haar naar toe ging heeft ze mij echt gepest ofzo… ze maakte nare opmerkingen en hele vervelende roddels daarna toen ik die ene nacht wou blijven slapen wou ze haar koffer niet van het bed af halen want ze had daar geen zin in ofzo en moest ik op de grond slapen!  en heeft ze zomaar mijn telefoon uit mijn tas gepakt en op de grond gesmeten. ik heb na het kamp haar toen uitgebreid uitgelegt dat dat niet aardig was. mr het enige wat ze terug stuurde was “ik heb dat helemaal niet gedaan?! hou gwn je bek ofzz” dat was een jaar geleden. maar nu is ze dus weer zo iri bezig dus had ik haar geappt van wat ben je aan het doen?! gaat ze weer liegen met dat doe ik helemaal niet enzo mr ik heb gwn bewijs! ik weet eigenlijk echt niet wat ik moet doen plss help mij...


1 reactie

Badge

Heyy @oliebol123. 
Ik heb het dat dit meisje je probeert uit te lokken. Als zij merkt dat je boos wordt gaat ze door. Ik zou naar een trainer van je sport gaan en alles zeggen. Misschien kan die er wat aan doen…
Als ze dan nog niet stopt kan je comebacks verzinnen. De meeste ‘irritantes’ stoppen dan wel omdat ze niks terug weten te zeggen.
 

Reageer