Vraag

vanaf de basisschool gepest

  • 14 November 2021
  • 10 reacties
  • 184 Bekeken

Badge

hallo ik ben eeen meisje van 12 jaar  in klas 1 van de middelbare en ik wordt al van af de basisschool gepest omdat ik op een jongen lijk en omdat ik tics heb en heb ook al een lied geschreven over pesten vonden ze mooi maar ze pesten me nog steeds  en ik heb ook geen vrienden omdat ik niet durf en wordt veel buitengesloten 


10 reacties

Badge

en durf met niemand er over te praten 

 

Hey! Allereerst wil ik zeggen dat het me heel erg spijt dat je al zo lang gepest wordt. Is het een optie voor je misschien hierover met je ouders, andere familieleden of docenten op school te gaan praten? Ik snap dat dat eng kan zijn maar ik raad het je wel aan om er met iemand die jij vertrouwd en die bij je (in het echt, niet zoals ik online) kan zijn te gaan praten en die je ook makkelijker kan helpen jouw situatie op een directe manier te verbeteren :) Maar daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat je hier niet terug kunt voor hulp! In tegendeel.

Verder wil ik je laten weten dat het NOOIT maar dan ook echt NOOIT jouw schuld is dat je gepest wordt!!! Het ligt NIET aan JOU! Diegene die pesten worstelen zelf met problemen zoals onzekerheid. En dat je op "een jongen" lijkt daar is helemaal niks mis mee! Het is belangrijk dat je lekker jezelf kan zijn en je je zo gedraagt en kleed zoals jij dat wil! Je bent namelijk van binnen zoals van buiten super mooi! Dus laat je zeker door niemand wijsmaken dat dat niet zo is!

Je zegt ook dat je een liedje hebt geschreven en dat je het hebt laten zien. Ik vind dat heel knap en stoer van je! Niet iedereen durft namelijk pesters te confronteren! Het spijt me wel heel erg dat ze hierna niet zijn gaan stoppen. Maar misschien is het hier dus handig iemand die je vertrouwd in te schakelen om hun gedrag te stoppen! 

 

Ik hoop dat dit ook maar een heel klein beetje geholpen heeft. Ik wens jou het allerbeste toe.

En vergeet niet: JIJ BENT TOP! Alles komt goed & je bent NOOIT alleen!

 

Veel liefs en succes,

xxxx

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.
@oliebol thanks

 

Reputatie 2
Badge

kom op

Reputatie 1
Badge

Ik word ook gepest van groep 1 al en volgend jaar ga ik naar de middelbare school.  Ik snap jou helemaal. Probeer ze te negeren en ga ermee naar je docent/juf. Dat help echt. Ze kunnen je er niet altijd helemaal vanaf helpen maar ze kunnen je wel helpen om het te verwerken.

Er is bij mij ook maar een juf geweest die het heeft laten stoppen. Maar wat is nu ga zeggen is heel belangrijk om te onthouden. ALLEEN DE BESTE MENSEN WORDEN GEPEST. 

Trek je er maar niets van aan. Ook al is dat niet zo makkelijk maar probeer het op zijn minst.

Help echt. Geloof me

 

 

 

Negeer hun !!!!!

Is het nu goed gekomen 

Reputatie 5
Badge +3

Nou en als je op een jongen lijk. Ze kunnen jouw uiterlijkheid niet stoppen je bent mooi, aardig, en je verdient meer.

Groetjes Rowena xxx

Reputatie 7
Badge +19

Wat naar voor je goed van dat lied ik kan je niet meer geven dan al mijn geluk dus heel veel suc6

Hoe is het nu ???

Reageer