uitnodiging voor het feestje intrekken?

  • 1 February 2023
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Badge +2

Hoi! Ik geeft een verrassings feestje voor mijn vriend want hij wordt 16, nu heb ik iemand uitgenodigd waar mee hij soms wat gedoe heeft en ons (als de rest van de vrienden groep) laat zitten. Hij hebben mijn vriend en hem wat ruzie gehad op school en mijn vriend is echt heel kwaad maar ik heb die jongen dus al uitgenodigd… ik zou heb graag willen vragen om niet te komen maar waarschijnlijk gaat hij m’n vriend dan vertellen over het feestje. Wat moet ik doen??


3 reacties

Dit kan morgen weer anders zijn.  Ik zou nog even afwachten. 

Reputatie 2
Badge +1

dit is lastig ja. heb zelf ook al eens zoiets meegemaakt maar toen had ik haar nog niet uitgenodigd. ik heb haar vervolgens ook niet meer uitgenodigd en ze is er niet achter gekomen. komt denk ik ook omdat ik verder maar heel weinig mensen had uitgenodigd en zij kunnen wel hun mond houden maarja. als je die persoon al hebt uitgenodigd zou ik het er maar op laten. ik denk dat je nog meer gedoe gaat krijgen als je hem/haar uninvite. als je vind dat het echt niet kan dan moet je met die persoon of de ouders praten. en net zoals @Mimo  zegt, het kan morgen weer anders zijn. en verder: het gaat over een feestje. dan doe je deze keer nog even met die persoon. je kan dit achteraf ook uitleggen aan je vriend als zij nog steeds ruzie hebben op dat punt.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes, anoniem meisje :)

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou dit met die jongen bespreken.. ik denk dat hij het zelf ook wel begrijpt dat jet misschien handiger is als die niet komt.

Reageer