Skip to main content

Ik ging laatst met de bus en zag een meisje met wie ik in de klas zat. Toen ik binnenliep lachte ze heel overdreven (durfde me niet aan te kijken) en ging gelijk met iemand appen en bleef maar lachen. Weet iemand waarom?

Ofwel was er net gewoon iets grappigste gebeurd Ofwel was dit idd uitlachen. Misschien omdat ze zelf onzeker zijn en daardoor iemand anders gaan uitlachen? Ik zou het even in de gaten houden en als het zo blijft naar je mentor ermee stappen. 

Liefs 

Anoniem789 

Heyy,

Ik denk dat ze jouw niet uitlachte hoor. Misschien was er idd net wat grappigs gebeurd (via de app) of misschien voelde ze zich ongemakkelijk over iets ofzo. Probeer je er iig maar niet te druk om te maken en als het vaker gebeurd kan je het altijd met iemand bespreken!

Liefs, ItsJustMe <3

Ze lachte toen ze me zag, was niks grappigs gebeurd want het begon pas toen ze me zag..

Ze lachte toen ze me zag, was niks grappigs gebeurd want het begon pas toen ze me zag..

Het kan zijn dat je het niet zag. Ik zou me er niks van aantrekken. Het is maar 1 keer gebeurd, dus gewoon toeval denk ik dat je het niet zag

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer