uitlachen

  • 8 January 2019
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey hier nog een topic van mij
Ik voel me heel erg down omdat ik door iedereen in de klas wordt uitgelachen en een groot deel van de onderbouw.
wat moet ik doen ?
groetjes

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Uitgelachen worden door je hele klas en zelfs een groot deel van de onderbouw is zeker niet fijn. Ik snap ook goed dat dat demoraliserend werkt en dat je je er 'heel erg down' door voelt. Weet je wel waarom je wordt uitgelachen? Dus weet je wat de reden is waarom die kinderen je uitlachen? Als je dit namelijk weet kun je er misschien wat aan veranderen. Ook al zou het niet op deze manier moeten werken.

Je kan dit denk ik het beste tegen je mentor/mentrix vertellen. Of als je, om wat voor reden dan ook, dit liever niet bij diegene doet kan je ook zeker bij je afdelingsleider/afdelingshoofd en desnoods de (con)rector terecht. Je kunt dan aangeven wat je dwarszit en dat andere leerlingen gedrag vertonen dat je als niet prettig ervaart. Samen met diegene kun je dan kijken wat jullie eraan kunnen doen.

Ik ben nogal druk en daarom doen ik en mijn bff elke pauze een springwedstrijd van 1 minuut zo dat ik rustig kan zijn in de les maar daarom word ik uitgelachen en ik maak soms spastiche beweegingen dat is ook een goede reden om mij uitelachen . Ik heb de regel dat ik uit klas mag als ik tedruk word of als het me teveel word en daarom word ik uitgelachen .
Je kan dit denk ik het beste tegen je mentor/mentrix vertellen. Of als je, om wat voor reden dan ook, dit liever niet bij diegene doet kan je ook zeker bij je afdelingsleider/afdelingshoofd en desnoods de (con)rector terecht. Je kunt dan aangeven wat je dwarszit en dat andere leerlingen gedrag vertonen dat je als niet prettig ervaart. Samen met diegene kun je dan kijken wat jullie eraan kunnen doen.
Ik denk dat je het ook het beste dit met je mentor kunt delen, of een vertrouwenspersoon.
Die kan de klas hier natuurlijk op aanspreken.
Geen enkele school zal zulk gedrag tolereren.

Reageer