Vraag

Uitgescholden voor HITLER

  • 15 November 2022
  • 11 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heyy,

Kinderen op school schelden mij uit voor HITLER!

Ik vind dit niet fijn, en word hier HEEEEEL verdrietig van!

ok, Ik heb zwart haar, en een beetje een snor, Maar dat is toch geen reden om me Hitler te noemen?

Ook ben ik een groot WW2 Fan, Niet van de Duitse Kant maar van de Amerikanen…..

 

Wat kan ik hier tegen doen?

 

Groetjes,

Lucky Luke


Dit topic is gesloten

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Jij maakt veel mee of niet? Haar verven en snor afscheren misschien?

Reputatie 3
Badge +2

Bro! Kap a.u.b

Jij hoeft niet perse op mij te reageren, Ik besloot dat het nu wel eens tijd was om dit te vertellen. Ik heb sinds net een account ok?

 

Reputatie 7
Badge +17

Bro, ik reageer op wat ik wil. Je komt met verhalen dat je door de buurt verdacht wordt van moord en verkrachting en nu dit Hitler verhaal. Het komt gewoon ongeloofwaardig over.

Reputatie 3
Badge +2

Bro, ik reageer op wat ik wil. Je komt met verhalen dat je door de buurt verdacht wordt van moord en verkrachting en nu dit Hitler verhaal. Het komt gewoon ongeloofwaardig over.

Tim, Stop a.u.b! Het klinkt ongeloofwaardig!! Maar het is toch echt zo! HOE  RAAR HET OOK KLINKT.

Reputatie 7
Badge +17

Ja sorry hoor. Ik gaf je een tip en je reageert zelf meteen agressief. Maar goed, ik zal je een lol doen en je verder negeren.

Reputatie 3
Badge +2

Dankjewel @tim16 

Reputatie 3
Badge +2

VOOR DE REST: Heeft iemand een beter idee, dan mijn snor afscheren en haren andere kleur verven?

Reputatie 4
Badge +1

VOOR DE REST: Heeft iemand een beter idee, dan mijn snor afscheren en haren andere kleur verven?

Hoi! Dat ze je hitler noemen is idd niet fijn, die tim16 reageert ook een beetje raar, maar ik heb wel tips. Je kan zoals hij al zei je snor afscheren, (alleen als je dat wilt) hoeft niet. En als ze maar ermee doorgaan en maar. Niet stoppen om je hitler te noemen, dan kun je naar je mentor gaan om dit te bespreken en ook met je ouders en dan kunnen jullie een oplossing zoeken, want naar school gaan terwijl je telkens daarmee gepest wordt moet nooit de bedoeling zijn, groetjes Imhot!

Reputatie 3
Badge +2

@Imhot 

Dankjewel! ik ga er zeker wat mee doen!!

Vandaag nog zelfs!!

K laat je weten wat ik ermee gedaan heb!

 

Groetjes,

Je mattie, Lucky Luke

Reputatie 7
Badge +7

Bro, ik reageer op wat ik wil. Je komt met verhalen dat je door de buurt verdacht wordt van moord en verkrachting en nu dit Hitler verhaal. Het komt gewoon ongeloofwaardig over.

Hoi Tim,

 

Ik vind dat je op de kindertelefoon gewoon een kind hoort te geloven zolang er geen tegenbewijs is.

Daarnaast worden dat soort specifieke erge roddels en beschuldigingen nou eenmaal bedacht. Ik heb ook zoiets mee moeten maken en het is moeilijk om doorheen te bijten. 

Als je op te topic-opener’s profiel kijkt, kan je uit zijn topics wel bevestigen dat hij veel gepest en lastig gevallen word. Ik denk niet dat vervelende reacties worden gewaardeerd op het forum, en al helemaal niet onder een topic die om hulp vraagt. Ik denk dat je beter kan stoppen aangezien ruzie wellicht verboden op het forum is, en het zou jammer zijn als jouw toegang tot een plaats voor hulp en advies verbannen zal worden, niet?

Reputatie 7
Badge +7

@Suzanne_