Skip to main content

Heyy. ik ben vandaag op school uitgescholden door een jongen hij zei dat ik plat was als een plank. ik heb eetstoornis en ik struggle daar mee al 2 jaar ik weet niet wat ik moet doen maar dat deed mij echt pijn. elke nacht huil ik ik heb ook lack of sleep.  ik kan er niks aan doen dat mn borsten klein zijn.  ik ben ook een paar dagen geleden uitgescholden door een groep meiden op snapchat. ze zeiden dat ik lelijk was en meer dingen. hebben jullie tips ofz? 

Hi,

Dat ze dat over je zeggen kan echt niet.

Ik denk dat ze niet doorhebben hoe erg dat is om zoizo tegen iemand te zeggen maar al helemaal tegen iemand met een eetstoornis.

Je bent goed zoals je bent en ik hoop dat je dat zelf ook weet❤️

Hey Punk!

Het spijt me echt te horen dat je zulke gemene dingen hebt meegemaakt. Het is absoluut niet eerlijk dat mensen zulke kwetsende opmerkingen maken, en het is begrijpelijk dat je je daardoor heel slecht voelt. Je hoeft niet te luisteren naar wat anderen zeggen; wat echt telt is hoe jij jezelf ziet.

Hier zijn een paar dingen die je misschien kunnen helpen:

1.    Praat erover: Zoek iemand om mee te praten, zoals een vertrouwde vriend, ouder of zelfs een schoolpsycholoog. Het kan echt opluchten om je gevoelens te delen.
    2.    Focus op de positieve dingen: Probeer dingen te doen die je gelukkig maken of waar je goed in bent. Dit kan helpen om je zelfvertrouwen een boost te geven.
    3.    Vermijd negatieve mensen: Als iemand je pijn doet, is het beter om afstand te nemen van die persoon als je dat kunt. Je verdient vrienden die je steunen en respecteren.
    4.    Zoek steun: Het kan helpen om contact te maken met anderen die begrijpen wat je doormaakt. Er zijn vaak groepen of online forums waar je steun kunt vinden.

Het is belangrijk om te onthouden dat je niet alleen bent. Veel mensen hebben met vergelijkbare situaties te maken gehad, en het kan beter worden. Blijf sterk en weet dat je waardevol bent, ongeacht wat anderen zeggen. Je kunt dit aan!

Sterkte!

Hii lieve @Punk,

Wat naar zeg jeetje, slaat nergens op. Ik sluit me aan bij de rest. Degenen die dat tegen je zeggen hebben geen idee wat het met jou doet en zouden zich juist stil moeten houden. Kun je het hier met iemand over hebben die je vertrouwd? Dat lijkt me sowieso verstandig nu. En probeer je er niks van aan te trekken hoe moeilijk dat ook is je hebt al genoeg ellende. Hoop dat je je niks gaat aantrekken van die onterechte oordelen en opmerkingen. ❤️🤗

Veel sterkte en liefs ❤️

Reageer