Skip to main content
Vraag

uitgelachen om mijn bh

• 2 februari 2025
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 15 en vind het fijn om bh’s te dragen. Vrijdag droeg ik mijn bh naar school en ik had hem goed verborgen (dacht ik), ik had een dikke trui aan en je kon geen randen en bandjes zien. We hadden die dag gym. Ik was van plan om hem van te voren uit te doen op de wc en dan in m’n tas te doen. Voor gym zag iemand dat ik een bh aanhad hij vertelde het tegen m’n vrienden.  Alle meisjes en jongens uit m’n klas lachten me uit. Hierdoor had ik mijn bh niet uitgedaan. Ik dacht dat het met gym ( 5 lessen lager) wel over zou zijn. Nou nee, ik stond in de kleedkamer en ik had me opgesloten in de douche om me om te kleden. Ineens deden ze de deur open en toen zag iedereen me in mijn bh. Ze zeiden: ‘Jij hoort hier niet om te kleden maar in de meiden kleedkamer. Ze deden de jongens kleedkamer open en duwde me de meisjeskleedkamer in. Alle meisjes keken me eerst aan en toen begonnen ze te lachen.   
Toen probeerde ik weg te komen maar de deur zat ineens op slot. Toen gebeurde iets heel vervelend een meisje probeerde mij te helpen met de deur opendoen maar toen duwde iemand haar en toen viel ze. Ze hield zich vast aan m’n broek. En die ging toen uit….  Daar stond ik in m’n naakie en een bh. 

ik vind het heel vervelend dat dit allemaal is gebeurd en durf niet naar school. Wat moet ik doen?

6 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi dit is echt niet oké dat je niet jezelf meer mag zijn. Weten je ouders dat je graag bhs draagt dan kun je het hun vertellen ook kan je de kindertelefoon appen of bellen

Veel succes

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 2 februari 2025

Ik vind t ook leuk om bh’s te dragen maar ik doe t alleen in de avond of als ik met bepaalde personen ben die ik vertrouw 

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 3 februari 2025

Is er al een update?

Anders zoals ​@Melanie2 al zei ff chatten met de kt

Groetjes Sterre 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 3 februari 2025

@Melanie2  ja m’n ouders weten het nu. Ik heb hun verteld over wat er was gebeurd en ze gaan met sebmentor praten. 

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • 647 reacties
  • 12 februari 2025

Geef ons alsjeblieft een update

Ik wilde al zeggen dat je met je ouders moest praten, maar dat had je al gedaan :)

Liefs,

1.  

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 255 reacties
  • 10 maart 2025

Ik zou het bh dragen maar alleen thuis doen

de wereld is er nog niet klaar voor

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen