Skip to main content
Vraag

tips voor de laatste week tegen het eeuwige getreiter

  • 30 June 2024
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

ik ben nu bijna klaar met  me klas (gelukkig) heb ik de laatste week alleen maar (leuke dingen)

doen we gaan met school naar naturalis en ik zie der tegen op om 3 uur met me klas in de auto te zitten 

iemand tips voor de laatste week tegen het eeuwige getreiter van hun 

 

als je niet weet wat ik bedoel  hier staan nog een paar topics waar te zien is hoe klaar ik met pesten ben

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoii! Leuk dat je bijna klaar bent met school! Wat mij ook heeft geholpen is ze een soort van “terug te pakken” Ik bedoel niet gemeen zijn, maar meer een beetje iets terugzeggen waardoor ze denken van: Die bijt terug, straks word ik nog voor schut gezet! Maar nogmaals niet iets echt gemeens zeggen, dat verdient niemand! Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik hoop dat het je geholpen heeft…

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Zou dit je kunnen helpen?

https://nl.wikihow.com/Pesten-stoppen 

Ik hoop dat je daar iets uit kunt halen! Veel succes en probeer ook toch te genieten van dat uitstapje!!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Je bent nu klaar met school toch? Dus nu heb je vakantie? Ben je tenminste even van het getreiter af!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 4
Badge +1

ja ik hoef alleen vrijdag naar school om me raport op te halen maar ik ben bang dat ik volgend jaar in een andere klas kom met nog meer gepest 

Bedankt voor de hulp

  • @Ikweetgeennaam321 
  • @Tover01 
  • @Anoniemxv 

Reageer