Stop pesten!

  • 24 December 2019
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik vindt dat pesten moet worden gestopt aangezien het erg laf is en gemeen is. Mensen plegen zelfmoord doordat ze gepest worden en mensen hebben levenslang last van wat hun is aangedaan. Wat vinden jullie van pesten? #StopPesten!

-Dr8gon99


4 reacties

Hey,

 

echt pesten vind ik echt niet oké. Nu moet ik wel zeggen (mijn mening) dat mensen vaak al snel zeggen dat ze gepest worden, maar het daadwerkelijk meer plagen is. Wat natuurlijk ook niet oké is, maar is wel minder erg. Mensen moeten het verschil tussen pesten en plagen gewoon weten. 

 

1 van de verschillen is gewoon dat pesten herhaaldelijk voor komt en plagen maar 1 a 2  keer is. 

 

Verder moet pesten inderdaad gewoon gestopt worden. Ik moet wel zeggen dat pesten waarschijnlijk nooit de wereld uit geholpen gaat worden. 

 

Ik vind het ook jammer dat er geen reacties (behalve de mijne) zijn geplaatst op dit topic, kennelijk nemen we het toch niet zo serieus..

 

→ Tim

 

Badge +1

Pesten is echt niet fijn het moet gwn stoppen. Heb het zelf gehad nog niet zo lang geleden. Ik zag alleen nog niet hoe erg het was totdat ze het bij mij deden. Bij mij op school gebeurt het nogal veel ook bij andere alleen ik durf niet op te komen voor ze want dan ben ik bang dat ze weer met mij beginnen. Pesten is gewoon kut en moet stoppen....

Pesten is zo vreselijk. Zelf ben ik 5 jaar gepest nog altijd heel veel last. Iedereen moet lief tegen elkaar doen. Mensen die gepest doen heel vaak zichzelf wat aan. Echt ik heb zelf verschillende pogingen gedaan om een eind aan mijn leven te maken omdat niemand er iets aan deed, niemand die naar me luisterende als ik even mijn hart wilde luchten. Echt pesten sloopt mensen 

Hi

Ik denk dat pesters voor het grootste deel bestaan uit kinderen die zelf niet zo lekker in hun vel zitten. Sommige worden thuis zelf bijv. Mishandeld of door iemand anders gepest. Een soort afreageer reactie denk ik. 

Ik wil daarmee het gedrag van pesters niet goedkeuren, maar dit is vaak een reden waarom mensen pesten.

Daarnaast heb je natuurlijk kinderen  d(of volwassen!) er gewoon puur leedvermaak aan beleven, het leuk vinden of het als een uitdaging zien om iemand aan t huilen te krijgen of te kwetsen. Ik heb met zo'n pester te maken gehad🙄

Ik denk dat we pesten of roddelen nooit helemaal uit de wereld kunnen verbannen. Mensen zijn mensen en je weet nooit wat er in hun hoofd omgaat. Ik snap zelf ook niet waarom mensen het leuk vinden om iemand anders kapot te maken. 

 

​​​​​​nogmaals: ik praat hiermee pestgedrag niet goed!!

Reageer